سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته کمیته امداد:

آخرین اخبار کمک به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۵۲۲ میلیون تومان کمک نقدی به خانوار‌های مددجویان متوفی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کمک‌های کمیته امداد به بازماندگان مددجویان متوفی کووید ۱۹ به صورت نقدی و بلاعوض پرداخت می‌شود و هدف همدردی با خانواده‌های داغدار ناشی از بیماری کووید ۱۹ است.

او اعطای بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی، تامین سبد‌های حمایتی و معیشتی، امهال وام‌های مددجویان، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و شناسایی خانوار‌های غیرمددجو آسیب دیده از بیماری ویروس کرونا را از دیگر خدمات کمیته امداد در ایام شیوع این بیماری اعلام کرد.

رخصی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از کمک‌های کمیته امداد در دوران شیوع بیماری کرونا از محل کمک‌های مردمی و خیران تامین شده است، افزود: باتوجه به شرایط جامعه خیران بیش از پیش به یاری خانوار‌های نیازمند بشتابند .

اهدای نمادین تبلت به دانش آموزان نیازمند

۱۶۱  تبلت به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا شد.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین اهدای نمادین تبلت به دانش آموزان نیازمند استان، با قدردانی از کمیته امداد برای اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان، گفت: کمیته امداد از باسابقه‌ترین نهاد‌های انقلاب است که در ذات انقلاب قرار دارد.

او با اشاره به پویش مومنانه ایی که امسال با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به راه افتاد، گفت: در این پویش مردم با مهربانی به مستحقان یاری رساندند که این جریان بسیار مهم و با ارزش بود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز ۱۶۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان به منظور دسترسی به سامانه آموزشی شاد و ادامه تحصیل اهدا می‌شود، گفت: این ششمین مرحله از اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند از ابتدای سال تحصیلی تاکنون است که این تبلت‌ها در این مرحله با کمک موسسه خیریه عترت بوتراب، خیران و کمیته امداد تامین شده است.

محسن رخصی ادامه داد: در پنج مرحله گذشته نیز با مشارکت خیران نیک اندیش ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان مددجو در استان کرمانشاه اهدا شده است.

رخصی افزود: امیدواریم با مشارکت نیکوکاران بتوانیم تا پایان سال تبلت و گوشی‌های هوشمند بیشتری برای دانش آموزان نیازمند تامین کنیم.

 رخصی گفت: هم اکنون حدود ۲۳ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.