سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر انگلیس؛

منچستریونایتد ۹ – ساوتهمپتون صفر/ شیاطین سرخ قدیس‌ها را تار و مار کردند

در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد با ۹ گل ساوتهمپتون را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در اولین روز از هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه سه شنبه ۲ دیدار به طور همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تیم ساوتهمپتون رفت و این تیم را با نتیجه پر گل ۹ بر صفر در هم کوبید.

در این بازی ابتدا وان بیساکا در دقیقه ۱۸ گل اول بازی را به ثمر رساند پس از او مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۵ نتیجه را ۲ بر صفر کرد. در دقیقه ۳۴ یان بدنارک بازیکن ساوتهمپتون به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و در ادامه ادینسون کاوانی در دقیقه ۳۹ گل دیگری برای یونایتد به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه ۴- صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

شیاطین سرخ در نیمه دوم ۵ گل دیگر به ثمر رساندند. آنتونی مارسیال در دقایق ۶۹ و ۹۰، مک تومینای در دقیقه ۷۱، فرناندز در دقیقه ۸۷ و دنیل جیمز در دقیقه ۳+۹۰ زنندگان ۵ گل نیمه دوم بودند تا ساوتهمپتون با شکست عجیب ۹-صفر اولدترافورد را ترک کند.

منچستریونایتد با این پیروزی پرگل از ۲۲ بازی ۴۴ امتیازی شد و همچنان پس از منچسترسیتی در رتبه دوم جدول باقی ماند. قدیس‌ها نیز با ۲۹ امتیاز از ۲۱ بازی به رتبه دوازدهم سقوط کردند.

در دیگر بازی همزمان نیوکاسل در زمین خود با نتیجه ۲-یک برابر کریستال پالاس شکست خورد.

بازی‌های هفته بیست و دوم امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.