سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

معلمان نقش موثری در رسیدن افراد به کمال دارند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه، زمینه ساز ایجاد تحول در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین استقبال از دانشجو معلمان جدیدالورود به دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در عرصه فکر و فرهنگ گفت: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذاری در جامعه، زمینه‌ساز ایجاد تحول در جامعه هستند.

او افزود: معلمان زمینه ساز ایجاد تحول در جامعه هستند و دانشجو معلمان نیز در زمینه تحول آفرینی باید با استفاده از تمام استعداد، توان و تلاش خود در جامعه تحول ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید


نکونام با تاکید بر اینکه معلمان برای تربیت و پرورش انسان‌های عالم و دین مدار باید در مکتب اسلام و حضرت زهرا (س) پرورش پیدا کنند اضافه کرد: دانشجو معلمان نقش موثری در رسیدن افراد به کمال در جامعه دارند.

او با اشاره به اهمیت بحث معنویت در زندگی ادامه داد: در جامعه امروز، بزرگترین مشکل کمرنگ شدن جایگاه معنویت و خدامحوری است که زمینه بروز مشکلات و آسیب‌های دیگر از جمله عقب ماندگی، مشکلات اقتصادی، اختلاس، ظلم، اجحاف در حقوق مردم، بداخلاقی، بازی‌های سیاسی را فراهم کرده است.

نکونام با اشاره به اینکه نباید در مسیر معنویت به ظاهر توجه کرد گفت: برخی افراد در جامعه معنویت را بسیار بزرگ و دور از دسترس جلوه می‌دهند، در حالی که هر فرد در جامعه به اندازه توان خود می‌تواند معنویت کسب کند.

او افزود: امام راحل با نگاه معنویت توانست انقلاب اسلامی شکل دهد و هم‌اکنون نیز مقام معظم رهبری نیز با همین نگاه راه ایشان را ادامه می‌دهند.

نکونام با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی نیز امروز در مسیر رهبری و امام راحل و با نگاه معنویت حرکت می‌کنند اضافه کرد: کسانی که ضعیف و منفعل هستند به کشور صدمه می‌زنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.