سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه های زیرساختی مجتمع گندله سازی بهاباد افتتاح شد

فرماندار بهاباد گفت: پروژه‌های زیرساختی مجتمع گندله سازی بهاباد شامل گاز، برق، آب و جاده دسترسی به این مجتمع بزرگ صنعتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی خانی زاد، فرماندار بهاباد گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروژه‌های زیرساختی مجتمع گندله سازی بهاباد شامل گاز، برق، آب و جاده دسترسی به این مجتمع بزرگ صنعتی افتتاح شد.

او افزود: پروژه خط تغذیه گاز به طول ۳۷ کیلومتر با ظرفیت ایستگاه ۱۵ هزار متر مکعب در ساعت، احداث پست برق ۱۳۲ کیلوولت بهاباد و توسعه دو فیلدر ۱۳۲ کیلوولت در پست نخلستان و مجتمع گندله سازی بهاباد با خط شبکه به طول ۵۹ کیلومتر از پروژه‌های افتتاحی بود.

خانی زاده ادامه داد: جاده دسترسی این مجتمع بزرگ صنعتی به طول سه کیلومتر و عرض ۲۲ متر و پروژه آبرسانی و مخازن ۱۰ هزار مکعبی نیز افتتاح شد.

این مسئول بیان داشت: مجتمع صنعتی گندله سازی بهاباد که به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز مجهز خواهد شد در فاصله ۳۸ کیلومتری جاده چادرملو به بهاباد و در فاصله پنج کیلومتری راه‌آهن سراسری کشور واقع شده که قرارداد احداث راه آهن این کارخانه نیز منعقد شده است.

در سومین روز از دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سه پروژه زیرساختی مجتمع گندله سازی بهاباد با حضور فرماندار بهاباد، مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، شورای اسلامی شهر بهاباد و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.