سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ طرح عمرانی و گردشگری در آران و بیدگل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد

پنج طرح عمرانی و آغاز عملیات اجرایی یک طرح گردشگری در مجموع با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امروز در آران و بیدگل به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری نوش‌آباد که امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: طرح‌های عمرانی شامل جدول‌گذاری خیابان‌های این شهر با چهار هزار متر طول و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و زیرسازی و آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

اسماعیل بایبوردی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های مهم جهاد کشاورزی آران و بیدگل اظهار داشت: امروز ۲ طرح شامل تسطیح لیزری اراضی مزرعه احمد جلودار در نوش‌آباد به طول ۷۰ هکتار و با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و سایر منابع و توسعه فناوری‌های آبیاری کم‌فشار مزرعه زمانی در نوش‌آباد به طول ۳۵ هکتار و اعتبار ۴۰۰ تومان از محل اعتبارات ملی و سایر منابع بهره‌برداری شد.

او خاطر نشان کرد: طرح تالار، آب‌نما و تونل نوری پارک بهار نارنج در روستای محمدآباد بخش مرکزی آران و بیدگل با اعتبار ۷۷۰ میلیون تومان و اصلاح جاده فیض‌آباد تا میدان مرنجاب با اعتبار یک میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: پیش از این نیز در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۷۰۰ طرح با اعتباری حدود ۲۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

بایبوردی همچنین گفته بود که ۴۲ طرح دولتی و خصوصی با اعتباری افزون بر ۶۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع گردشگری در مرنجاب

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل نیز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی یک مجتمع گردشگری در منطقه مرنجاب اظهار داشت: اجرای این طرح با اعتبار افزون بر پنج میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی آغاز می‌شود و اشتغالزایی ۱۶ نفر را به همراه خواهد داشت.

سیدحسین چاکری افزود: این مجتمع گردشگری در زمینی به وسعت پنج هکتار شامل اقامتگاه با ظرفیت حدود ۲۵۰ نفر اقامت، رستوران، قهوه خانه سنتی، محل بازی کودکان، شترسواری و برخی ورزش‌های دیگر خواهد بود.

او همچنین با اشاره به بهره برداری از مرحله تکمیلی یک اقامتگاه سنتی در نوش‌آباد گفت: مرحله نخست این اقامتگاه چندی پیش و مرحله دوم شامل رستوران و کارگاه صنایع دستی هم امروز به بهره برداری رسید.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.