سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین :

شهرستان‌های فاقد سینما در قزوین صاحب سینما سیار می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با هدف ارتقای امکانات فرهنگی، به زودی شهرستان‌های فاقد سینما در استان قزوین صاحب سینما سیار می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم افتتاح سینما باران آبیک گفت: یکی از طرح‌های مهم سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری کشور ایجاد سینما در شهر‌های فاقد سینماست و در این راستا در تلاشیم تا سرانه سینما را در استان قزوین افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه تقویت و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی به عنوان یکی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است، اظهار داشت: به همین منظور در شهرستان‌های فاقد سینما، ساخت و تجهیز سینما‌های سیار در دستور کار قرار گرفته است.

اسماعیلی اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر سه پروژه فرهنگی در شهرستان آبیک افتتاح می‌شود.

وی افزود: سینما باران با ظرفیت ۲۰۰ صندلی و اعتبار پنج میلیارد تومان و بازسازی و نوسازی سالن مجتمع باران با ۳۵۰ میلیون تومان از جمله این طرح هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: همچنین دفتر نمایندگی خانه مطبوعات آبیک با توجه به ظرفیت رسانه‌ای این شهرستان به صورت رسمی فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

اسماعیلی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر نمایشگاهی از آثار نقاشی و عکاسی هنرمندان این شهرستان در مجتمع باران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با ۲ بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.