سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش تکواندوکار گیلانی برای کسب مدال المپیک

المپین گیلانی تیم ملی از تلاش خود برای کسب مدال طلا در المپیک توکیو خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرمین هادی پور ، تکواندوکار گیلانی تیم ملی و یکی از بخت‌های اصلی کسب مدال در المپیک توکیو گفت: هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی هستیم تا تکواندوکاران به مرز آمادگی نسبی برسند و قرار است اردوی اصلی برای حضور در قهرمانی آسیا بعد از اتمام لیگ آغاز شود و نفرات با نظر کادر فنی دعوت خواهند شد.

او در خصوص اینکه برای حضور در قهرمانی آسیا تصمیمی برای تغییر وزن ندارد ، افزود: اگر در ترکیب تیم اعزامی قرار بگیریم در همان وزن تخصصی ام به روی شیاپچانگ می‌روم.

تکواندوکار المپیکی ایران در مورد برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی بلغارستان هم گفت: این اردو چند روز دیگر آغاز می‌شود و هر چقدر بتوانیم با نفرات سایر کشور‌ها تمرین کرده و حتی مبارزه تدارکاتی داشته باشیم، به سود ما خواهد بود، آمادگی نسبتا خوبی دارم، اما حدود یک سال است در مسابقه‌ای شرکت نکردم و همه می‌دانیم که شرایط تمرین با مسابقه متفاوت است.

هادی پور در خصوص مصدومیتش افزود: مساله خاصی وجود ندارد و مصدومیتم در حال بهبودی کامل است و مشکلی در این زمینه نیست.

او  در ادامه به حضور در المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: در هر وزن تکواندو، ۱۶ نفر برتر در المپیک حضور دارند و همه برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنند. با تمام وجود به میدان می‌روم تا شرمنده زحماتم نشوم.

المپین گیلانی در خصوص مشکلات مالی موجود در ورزش تصریح کرد: در رشته‌های رزمی همواره این مساله وجود دارد، اما مسئولان فدراسیون در حد توان تلاش می‌کنند تا در وضعیت خوبی باشیم، اکنون نباید ذهن ما درگیر مسائل مختلف باشد و تنها تمرکزمان به تمرین و رسیدن به موفقیت معطوف است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.