سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از دامداری گوسفند داشتی و شرکت بسته بندی تخم مرغ در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: امروز دو طرح پرورش گوسفند داشتی و یک واحد بسته بندی گوشت مرغ در همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر یک واحد بسته بندی گوشت مرغ و یک دامداری پرورش گوسفند داشتی با ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

گوسفند داشتی در آغول و فضای سربسته و مسقف نگهداری می شود و در طول سال امکان پرواربندی بره وجود دارد اما بره های پرواری در فضای بازنگهداری می شوند و تنها در شش ماه از سال و در فصل گرم امکان پرورش و نگهداری آن وجود دارد. 

او با بیان اینکه شرکت مرغ ثابت ظرفیت بسته بندی هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ را دارد افزود: این شرکت این شرکت با ۲۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری در روستای گنبد با ایجاد ۷ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: در واحد پرورش گوسفند داشتی روستای آبشینه هم ۱۵۹ راس دام سبک پرورش داده می‌شود و برای ۳ نفر در این واحد اشتغال ایجاد شده است.

رضوانی جلال از پرداخت ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی تسهیلات به این واحد دامداری خبر داد و گفت: برای ایجاد آن ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

او از کلنگ زنی گاوداری شیری هم در روستای قزلحصار فامنین هم خبر داد و افزود: این طرح هم با پیش بینی ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.