سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیدی در موافقت کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰:

رأی به لایحه بودجه به مفهوم موافقت با دولت نیست/ نمایندگان نباید وارد بازی دولت شوند

نماینده کرمانشاه گفت: رأی به لایحه بودجه به مفهوم موافقت با دولت نیست و در حقیقت با این کار با اصلاحات انجام شده کمیسیون تلفیق موافقت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، محمد رشیدی نماینده کرمانشاه در جلسه  علنی امروز (سه شنبه، ۱۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: رأی به لایحه بودجه به مفهوم موافقت با دولت نیست و در حقیقت با این کار با اصلاحات انجام شده کمیسیون تلفیق موافقت صورت گرفته است.

وی افزود: این چه منطقی است که ما بگوییم هر کاری را انجام دهیم دولت آن را عملیاتی نمی‌کند، پس دیگر نمایندگان چه کاره هستند لذا ما نماینده ملت بوده‌ایم و باید دولت را وادار به انجام کار کنیم، بنابراین درخواست دارم که رأی خود را به موافقت با لایحه بودجه ثبت کنید.

رشیدی اظهار کرد: ما همگی شعار مبارزه با فساد و رانت‌خواری را سر داده‌ایم ضمن اینکه اگر با لایحه بودجه مخالفت کنیم بدان معناست که با ارز ۴۲۰۰ تومانی موافقت کرده ایم، بنابراین ما مخالف رانت‌خواری هستیم و این را باید در عمل نشان دهیم لذا چنین اتفاقی زمانی خواهد افتاد که ما با اصلاحات انجام شده در کمیسیون تلفیق موافقت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نمایندگان نباید وارد بازی دولت شوند؛ چرا دولتی‌ها اعم از معاون اول رئیس جمهور و شخص رئیس جمهوری ناراحت هستند، به این دلیل بوده که کمیسیون تلفیق اصلاحات اساسی را در لایحه بودجه لحاظ کرده است، بنابراین معتقدم اگر با لایحه بودجه مخالفت شود دولت خوشحال خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.