سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی و پیاده سازی زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری مشهد

به منظور یکپارچه سازی مطالبات شهرداری، تداوم در تعاملات و پیگیری مطالبات مالی از دستگاه های دولتی زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری مشهد، طراحی و پیاده سازی شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزانه طیموری رئیس اداره پیگیری مطالبات مالی از دستگاه‌های دولتی شهرداری مشهد گفت: با توجه به لزوم یکپارچه سازی مطالبات شهرداری، جلوگیری از موازی کاری و برقراری ارتباط و تداوم در تعاملات، پیگیری مطالبات مالی از دستگاه‌های دولتی، گردآوری موارد شناسایی شده، مستندات و تهیه گزارش‌های متفاوت در جهت تصمیم گیری ها، از ابتدای سال ۹۹  زیرسامانه مطالبات شهرداری با همکاری سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد طراحی شد.  
 
او افزود: این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت نیاز ادارات شهرداری، با یک سری محدودیت‌هایی می‌توانند به این زیرسامانه دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره پیگیری مطالبات مالی از دستگاه‌های دولتی شهرداری مشهد با اشاره به ویژگی دسترسی آسان این سامانه ادامه داد: با درخواست از سازمان فاوا و همکاری این سازمان برای تبدیل فایل اکسل تهیه شده به یک نرم افزار، زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری به صورت یک بانک اطلاعاتی تهیه و طراحی شده و در حال حاضر ارتباط آن با سیستم یکپارچه شهرسازی برقرار است و قابلیت درج نامه‌های اتوماسیون، مستندات، صورت جلسات و تصویر توافقات انجام شده در این نرم افزار قابل اقدام است.

طیموری با اشاره به اینکه در این نرم افزار، تمام موضوعات مالی آن اداره، نامه‌های رد و بدل شده و مستندات ذخیره می‌شود؛ بیان کرد: در واقع با طراحی این نرم افزار بستری برای ارائه گزارش‌های مختلف به صورت سیستمی فراهم آورده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۴۹ پرونده، به همراه اطلاعات شناسایی شده در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ در برنامه مذکور درج و پیاده سازی شده است.

انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.