سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

سرتیپ دوم عباسقلی‌زاده گفت: بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای در وقوع انقلاب اسلامی داشتند و این موضوع برای هیچ کس قابل انکار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم رونمایی از نوشت افزار ایرانی_اسلامی «قهرمان من» گفت:نقش آفرینی بازاریان در وقوع انقلاب اسلامی قابل انکار نیست و اصناف نقش ویژه‌ای در این رابطه داشتند.

اوافزود:امروز هم که دشمنان می‌خواهند برای مردم ما مشکل ایجاد کنند، اصناف و بازاریان با کمک‌های مؤمنانه، مشکلات اقشار ضعیف و آسیب پذیر را حل می‌کنند، از این‌رو مدیون بازاریان و اصناف هستیم.

او خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، حیثیت پایمال شده مردم در دوران طاغوت را بازگرداند و دین را به متن زندگی مردم آورد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر اینکه مردم و به ویژه بازاریان در مقابل تحریم‌ها مقاومت کردند اضافه کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها اشاره کرده‌اند،بیش از ۹۰ درصد مشکلات به داخل مربوط بوده و ربطی به آمریکا و اروپا ندارد، از این‌رو باید با اتحاد و همدلی، عزت و اقتداری که در اختیار داریم را حفظ کنیم و روی پای خود بایستیم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده با بیان اینکه همانطور که در زمان جنگ همه متحد شده و پیش بینی‌های دشمنان را برهم زدیم، اکنون نیز که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و باید همانند دوران جنگ، متحد باشیم تاکید کرد:دولت و مجلس نیز باید از فعالان اقتصادی حمایت کرده و موانع و مشکلات بازاریان را بردارند، تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را شکست دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.