سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه بین خانواده‌های محروم

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید جعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : در مرحله سومین مرحله از کمک‌های مومنانه تعداد یک هزار بسته تأمین نان به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با کمک‌های آستان قدس رضوی و خیرین بین خانواده‌های محروم شناسایی شده توسط خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

او گفت : ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان و خانواده‌ها می‌توانند به مدت سه ماه نان مورد نیاز خود را تأمین کنند و برای حفظ کرامت خانواده‌ها این کمک‌ها به صورت کارت بانکی اجرایی شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: خادمیاران رضوی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در مراحل پیشین تعداد هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع کرده‌اند.

امامیان افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و کارگاه‌های تولید ماسک سعی کرده‌اند در کمک به کادر درمان و از بین بردن این ویروس منحوس مشارکت داشته باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.