سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی در شادگان همزمان با دهه فجر

سرپرست فرمانداری شادگان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی دراین شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برای ۱۵ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در ایام دهه فجر در مناطق مختلف افتتاح می‌شوند.

او افزود: برخی از این طرح‌ها که از محل اعتبارات ملی، استانی، نفت، ارزش افزوده و سایر منابع اجرا شده اند در بخش گازرسانی، کشاورزی، مسکن و نیز آموزشی هستند.

صبری پور با بیان اینکه طرح‌های عمران شهری و روستایی شامل؛ احداث معابر، آسفالت، روشنایی و گازرسانی به ۲ روستا از جمله طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر امسال در شادگان به شمار می‌روند، اظهار داشت: همچنین ۱۰ مرکز هدایت زندگی، مرکز ترک اعتیاد، مرکز مشاوره خانواده و تعدادی واحد مسکونی افتتاح و واگذار خواهند شد.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه به افتتاح کارگاه بسته‌بندی خرما و مجتمع خدمات رفاهی چند منظوره در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: ۸ رویداد فرهنگی و هنری نیز برای دهه فجر در شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شوند و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نشانگر این واقعیت است که ایران اسلامی با اقتدار و با اتکا به توان داخلی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.