سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیف‌الله‌پور: تکلیف ۴ بازیکن نساجی از سوی کادر فنی مشخص می شود

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره کنار گذاشتن ۴ بازیکن این تیم شمالی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در  درباره اخباری که در برخی رسانه‌ها مبنی بر کنار گذاشتن چند بازیکن نساجی مطرح شده، اظهار کرد: نیما میرزازاد پیش از اینکه در تمرینات حضور یابد، ابتدا باید روز سه‌شنبه در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و درخصوص رفتار نامناسبی که با اصحاب رسانه داشته، پاسخگو باشد. همچنین روزبه شاه‌علیدوست، آرمان قاسمی و امیرحسین موسی‌زاده نیز از سوی کادر فنی کنار گذاشته نشدند. بلکه قرار بر این شده صحبت‌هایی با این بازیکنان در مورد عملکردشان انجام شود تا طرفین به یک نتیجه‌ای برسند.

او ادامه داد: شاه‌علیدوست هم به‌دلیل اینکه از بعد از بازی با ذوب‌آهن در تمرینات حاضر نشد و گروه مجازی باشگاه را نیز ترک کرد، باشگاه باید در این زمینه تصمیم لازم را بگیرد.

بهترین زمان برای  تعویض چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر در نیم فصل اول است 

سیف الله پور ضمن عذرخواهی از نتایج اخیر و تقدیر از استاندار مازندران به‌دلیل اینکه برای رفع مشکلات باشگاه پای کار آمد و همچنین دستور اجرای هرچه سریع‌تر تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را ابلاغ کرد، اظهار کرد: نساجی متعلق به مازندران با محوریت قائمشهر است و حضور نساجی در بازی‌های آینده خانگی در ورزشگاه جایگزین، موقت است و بلافاصله پس از تکمیل پروژه ورزشگاه وطنی از چمن مصنوعی به طبیعی و در اختیار قرار دادن این زمین به باشگاه، بازی‌ها مجدداً در این زمین برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همراه با  جلالی از ورزشگاه شهدای ساری بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم ایرادات را خدمت مسئولان امر مطرح کنیم، افزود: از چند ماه قبل، تقاضای باشگاه نساجی از اداره‌کل ورزش و جوانان این بود که چمن زمین وطنی به چمن طبیعی تغییر یابد و اکنون با توجه به درپیش بودن نیم‌فصل، بهترین موقع برای استارت این پروژه است.

بازیکنان مدنظر کادر فنی نساجی  را جذب می کنیم 

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران درباره فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو بیان کرد: جلسه هیئت مدیره برگزار شد و  حدادیان مالک باشگاه هم پای کار آمد و به‌دنبال این هستیم تا بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم تا وضعیت تیم سر و سامان پیدا کند و بتوانیم با دعای خیر مردم و حمایت مسئولان، دوباره جایگاه در خور شانی را در جدول کسب کنیم.

سیف‌الله‌پور از هواداران باز هم تقاضای حمایت‌های همیشگی‌شان را کرد و بیان کرد: همان‌طور که می‌دانیم، با توجه به شرایط موجود، تا جایی که امکان دارد باید فشار‌های روحی و روانی را از تیم کم کنیم. صبور باشید، ان شاالله بعد از  ۲ بازی آینده و با شروع فصل نقل و انتقالات، بلافاصله به ترمیم تیم می‌پردازیم تا بتوانیم از هفته شانزدهم با بضاعت بهتری در رقابت‌ها حاضر شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.