سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین از بار کنسرو ماهی

سردار ظهیری از کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین از بار کنسرو‌های ماهی در محور رباط کریم - شهریار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی محموله سنگین موادمخدر را از استان‌های جنوب کشور در قالب بار تن ماهی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی را دارد، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در محور رباط کریم- شهریار به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک شده و جهت بررسی به راننده آن دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف کرده و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین جاساز شده در بار تن ماهی شدند.


بیشتر بخوانید


سردار ظهیری در پایان با اشاره به اجرای طرح نجات ۳ در ۴۸ ساعت گذشته در ۶ شهرستان غرب استان تهران، تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی ۲۲۵ مورد حکم قضایی گرفته شده و ۶۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انهدام ۲ باند بزرگ موادمخدر در این طرح، اظهار داشت: در جریان اجرای این طرح ۹۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سردار ظهیری با قدردانی از تعامل مطلوب شهروندان با پلیس، خاطر نشان کرد: بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با موادمخدر مرهون همکاری شهروندان با پلیس می‌باشد و امید است این روند همکاری تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.