سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۴۳ تن مواد افیونی در عملیات‌های مختلف پلیس یزد

فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۳ تن و ۴۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس استان یزد در مبارزه با باند‌های وارد کننده مواد افیونی طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته است.

او افزود: در عملیات‌های مختلف پلیس استان یزد ۵۱ باند اصلی وارد کننده مواد مخدر شناسایی و منهدم و بیش از ۲۹۰ نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر شده اند.

سردار بهدانی فرد بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، بیش از ۴۳ تن و ۴۴۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده که این میزان کشفیات، افزایش ۲۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: در این خصوص ۶۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین  توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد پلیس استان یزد در پایان بر مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ تاکید کرد و یادآور شد: استان یزد محل امنی برای فعالیت سوداگران مرگ نیست.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.