سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده منطقه‌ای جنوب شرق ارتش عنوان کرد:

بیمارستان صحرایی ارتش آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ۹۰۰ تخت نقاهتگاه در استان کرمان و سیستان ایجاد کرده ایم، گفت: بیمارستان صحرایی و منطقه‌ای ارتش آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با حضور سرلشکرباقری ،رییس ستادکل نیرو‌های مسلح و جمعی از مسئولان استانی و نیرو‌های مسلح همایش تبیین گفتمان مکتب شهید سلیمانی در نیرو‌های مسلح در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

 سرتیب دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده منطقه‌ای جنوب شرق ارتش پیش از ظهر امروز در همایش تبیین گفتمان مکتب شهید سلیمانی در نیرو‌های مسلح گفت: قرارگاه منطقه‌ای در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده و تمام ظرفیت‌های مهندسی در اختیار استانداری است.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ۹۰۰ تخت نقاهتگاه در استان کرمان و سیستان داریم، اظهارکرد: بیمارستان صحرایی و منطقه‌ای ارتش آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است در بحث بیماری کرونا در ۴ شهر استان کرمان از جمله سیرجان، باغین و ماهان ایستگاه‌های پایش و غربالگری ایجاد شده است.

او افزود: بیش از ۱۴ مرحله کمک‌های مومنانه ارتش در زمان شیوع کرونا به دورترین نقاط سیستان و بلوچستان و کرمان انجام شده است.

در پایان این همایش از تعدادی از خانواده های شهدا  تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.