سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

روز دوم جشنواره با یک کمدی و اثری با دغدغه مهاجرت و اعتیاد

امروز در سینمای رسانه برج میلاد «ستاره بازی» و «شیشلیک» نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دوم از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و «شیشلیک» ساخته محمد حسین مهدویان نمایش داده می‌شوند.

«ستاره بازی» نهمین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که از بازیگران ایرانی و خارجی مانند فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش (بازیگر فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب)، هستی جوادی، مایکل مدسن (بازیگر فیلم‌های تارانتینو)، علی مصفا و شبنم مقدمی بهره می‌برد.

این فیلم سینمایی محصول کانادا و ایران است و در کانادا فیلمبرداری آن را انجام دادند و گفته می‌شود به مسئله مهاجرت و اعتیاد می‌پردازد.

جدیدترین فیلم علیمردانی که تهیه کنندگی آن را علی سرتیپی بر عهده دارد قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند که در لحظات آخر انصراف دادند و به جشنواره سی و نهم موکول رسید.

فیلم سینمایی «شیشلیک» با فضایی کمدی تجربه جدیدی برای محمد حسین مهدویان کارگردان آن محسوب می‌شود.

در این فیلم که تهیه کنندگی آن را محمدرضا منصوری انجام داده است بازیگرانی، چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر و جمشید هاشم پور نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم پیش از ورود به جمع ۱۶ اثر نامزد شده جشنواره فیلم فجر با حاشیه‌هایی در زمینه ممیزی روبرو شد و ممیزی‌های فراوانی به آن وارد و اعمال کردند تا بتواند مجوز ورود را بگیرد.

امیر مهدی ژوله نویسنده «شیشلیک» است فردی که در نوشتن متن، فیلمنامه و ... که دارای فضای کمدی انتقادی تبحر خاصی دارد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.