سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در کنار مرقد سردار سلیمانی+ تصاویر

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز به همراه استاندار کرمان و تعدادی از فرمانده های سپاه ثارالله  با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

سرلشکر باقری فرمانده نیرو‌های مسلح کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه سید شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام اینکه آمدم سر مزار شهید سلیمانی برای تجدید پیمان و ادامه راهش و عهد ببندم برای انتقام خون سردار سلیمانی گفت: ما گوهر بزرگی را از دست داده ایم، اما پرچمی که دست سردار بود برافراشته است و برافراشته خواهند ماند.

او افزود: برکت خون سردار سلیمانی باعث شده است پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه مسیرش را ادامه بدهیم.

باقری با اشاره به اینکه آرمان‌های امام راحل دنبال می‌شود ومحور مقاومت با قدرت در حال حرکت است و نابودی اسرائیل را در پیش می گیریم بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب انقلاب ،مکتب اسلام،مکتب دفاع مقدس ، مکتب مقاومت، مکتب نبرد با آمریکا و اسراییل است که پرشور‌تر از گذشته انجام می‌شود.

او گفت: در این یک سالی که شهید سلیمانی بین ما نیست برکت خون ایشان باعث رشد توانمندی در محور مقاومت شده است و هم اکنون توانمندی نیرو‌های مسلح محقق شده است.

فرمانده نیرو‌های مسلح افزود: وضعیت دشمنان نشان می‌دهند قاتلان او که به زباله دان تاریخ رفتند وتقاص پس می‌دهند و رژیم صهیونیستی به سردرگرمی دچار شده است.

 

 

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
درود به همه قهرمانان کشورمان به خصوص سرداران و امیران نظام مقدس جمهوری اسلامی