سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ بهمن ماه ۹۹؛

کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق در مشگین شهر/۱۰۰ میلیارد ریال احتکار سیمان در اردبیل کشف شد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق در مشگین شهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف ۴۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی در استان خبر داد.

رامین صادقی گفت: در پی تلاش سربازان گمنام امام زمان {عج} ضمن هماهنگی با دادستان مرکز استان و همراهی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، فردی که قصد قاچاق و خروج آرد سهمیه‌ای از استان را داشت کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش آرد کشف شده را بالغ بر ۷۲ میلیون تومان برآورد کرده اند، افزود: در این ارتباط یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی و صدور حکم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق و اخفا و امتناع کالا را در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند.

۱۰۰ میلیارد احتکار سیمان در اردبیل کشف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۴۳۵ تن سیمان احتکار شده در ۳ انبار به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار مقدار قابل توجهی سیمان در ۳ انبار مصالح ساختمانی در شهر اردبیل را شناسایی و با همراهی بازرسان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی در این رابطه، افزود: در عملیاتی منسجم و در بازرسی از این ۳ انبار، ۴۳۵ تن سیمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش احتکار کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار‌ها پلمب و ۲ محتکر با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.