سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی واحد تولیدی پلیت آهنی آغاز بکار کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از آغاز به کار عملیات اجرایی طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز در شهرک صنعتی شماره ۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در حاشیه آغاز بکار عملیات اجرایی این واحد گفت: طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز با ظرفیت سالانه ۱۲هزار تن و با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل احداث می شود.

او با بیان اینکه زیرساحت های لازم برای این واحد در اسرع وقت احداث می شود افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده برای تامین آب و برق مورد نیاز این مجموعه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصمیم گیری شده و بر اساس برآورد سرمایه گذار این طرح تا هفته دولت سال بعد به بهره برداری می رسد.

عزیزی تصریح کرد : همزمان طرح تولید تیرچه های صنعتی شرکت اسپیناس نیز با صرف هزینه ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸ نفر اشتغال زایی به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل افزود: برای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به عاملیت بانک ملی پرداخت شده بود و قرار است از فروردین سال آینده شیفت کاری این واحد نیز از یک شیفت به دو شیفت افزایش یابد و به تبع آن اشتغال نیز دو برابر می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.