سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو تنها ۳ ساعت در امارات می‌ماند

رسانه‌های صهیونیستی از کوتاه شدن زمان سفر نخست‌وزیر این رژیم به کشور امارات خبر می‌دهند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارونوت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ۳ بار تعویق سفر خود به امارات ماه آوریل، سفری چند ساعته به این کشور خواهد داشت.

به نوشته این رسانه صهیونیست، سفری که قرار بود سه روزه باشد حال برای ۳ ساعت برنامه ریزی شده است. علت کوتاه شدن زمان سفر نتانیاهو تشدید همه گیری کرونا در اراضی اشغالی اعلام شده است. این اولین سفر رسمی نتانیاهو به کشور‌های خلیج فارس از زمان توافق عادی سازی با امارات متحده عربی و بحرین است.

پیش از این کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد انتظار می‌رود نتانیاهو یک روز را در ابوظبی، پایتخت امارات بگذراند و طی آن با سران امارات دیدار کند. پس از آن او به دبی خواهد رفت و در نهایت سفر خود را در منامه، پایتخت بحرین به پایان خواهد برد.

بر اساس این گزارش، این سفر با هدف تأکید بر آنچه «دستاورد‌های دیپلماتیک اخیر اسرائیل با همسایگان عرب» خوانده شده است، انجام می‌شود. این در حالی است که سران این کشور‌ها تلاش دارند تا جبهه‌ای یکپارچه علیه بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای به توافق ۲۰۱۵ ایجاد کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
از ترس انتقام ایران هست نه همه گیری کرونا.
تو اسراعیل کرونا همه گیر شده مدت اقامت در امارات کم می شه!
reza
۱۰:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
عجب وجه تمایزی و چه وجه اشتراکی بین این دو احمق درجه یک یعنی: ترامپ و بنیامین نتانیاهو هست!!!!......
1) هر دودرخاک خودتوسط نمایندگان مجلسین خودشان و توسط ملت خودشان به پای میزمحاکمه فرا خوانده شده اند........
2) هر دو چراغ خاموش به منطقه رفت و آمد میکنند......
آیا؟ به یاد میآورید؟ که ترامپ شبانه به دیدار نظامیان ارتش سنتکام آمریکا آمد و همان شب هم به آمریکا برگشت؟ به به از این "عادی سازی روابط با اعراب" که آمد و شد و رفت و آمد سران اعراب با سران غاصب صهیونیستی فقط 3ساعت..... این نتیجه همان باصطلاح ""معامله قرن"" است که میرود تا تبدیل به ""افتضاح قرن""شود کمی اگر دقت شود عاقبت عاملین این دکترین یعنی: ترامپ و بنیامین نتانیاهو که مهره های اصلی این سناریو بودند یکی در خاک آمریکا توسط ملت و نمایندگان مجلسین کنگره و سنا تحت پرس سیاسی است و یکی در قلب تل آویو و سرزمین های اشغالی صهیونیستی توسط ساکنین صهیونیست نشین درقلب آمریکا پرچم آمریکا توسط آمریکائی الاصل های سفیدپوست به آتش کشیده میشود و در قلب تل آویو پرچم اسرائیل مقابل خانه های مسئولان رده بالای صهیونیستی توسط ساکنین اراضی اشغالی به آتش کشیده میشود............بعبارتی عجب اشتباهی کردند گرگ و شتر که در شب تاریک منطقه دم خودشان را با ریسمان پوسیده "معادله قرن"به همدیگر گره محکم زدند