سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و جایزه ادبی یوسف

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد گفت: ۲۰۰ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و جایزه ادبی یوسف ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اعظم حجت، مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد گفت: ۱۶۰ قطعه شعر به جشنواره ارسال شده که از بین آثار شعر دریافتی پنج نفر برگزیده و از هشت نفر تقدیر خواهد شد.

او افزود: اختتامیه نهمین دوره جایزه ادبی یوسف شامل داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی طبق برنامه ابلاغی مرکز به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد و تمامی آثار پس از داوری در تهران در مراسم اختتامیه تقدیر خواهند شد.

حجت اظهار داشت: همچنین اختتامیه نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد که آثار برگزیده در استان‌ها به مرکز ارسال و بعد از داوری در تهران در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تقدیر بعمل خواهد آمد.

این مسئول اضافه کرد: حدود ۴۰ اثر داستان به این جشنواره ارسال شده است و از بین آثار ارسال شده به جشنواره ۳۸ اثر انتخاب که چهار نفر برگزیده و از چهار نفر هم تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد گفت: آثار برگزیده جشنواره جایزه ادبی یوسف در یک کتاب به چاپ خواهد رسید و در صورت مساعد بودن شرایط، مراسم اختتامیه استانی جشنواره شعر و جایزه ادبی یوسف نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.