سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ما تنهاست و کسی را برای حمایت ندارد

کاپیتان و دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با انتقاد از بی توجهی‌ها به این تیم گفت:تیم ما تنهاست و کسی را برای حمایت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدی اسلامی کاپیتان و دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شرایط تیم ماشین سازی را شبیه فرزند یتیم خواند که کسی به آن توجه ندارد و اگر وضعیت به همین سیاق تداوم یابد، آینده خوبی در انتظار قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان نخواهد بود.

او با بیان اینکه با تمام ناملایمت‌ها تمامی بازیکنان ماشین سازی برای برون رفت از شرایط بحرانی تلاش می‌کنند افزود:بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند،اما به دلیل بی تجربگی نتایج را از دست می‌دهند و روز گذشته هم همه دیدند،مقابل پرسپولیس خیلی خوب تلاش کردیم، اما به تجربه آن‌ها باختیم.

او با تاکید بر اینکه لیاقت ماشین‌سازی قعرنشینی و بدون برد ماندن در جدول لیگ برتر نیست، ادامه داد: بالاخره شرایط تیم ما هم درست می‌شود و هواداران ما مطمئن باشند در لیگ برتر می‌مانیم، هرچند تیم ما تاکنون برد نداشته، اما قول بقای ماشین‌سازی را می‌دهم.

کاپیتان و دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است، ماشین سازی خوب بازی کرده و موقعیت خلق می‌کند، اما به دلیل شرایط روحی نامناسب نتایج را واگذار می‌کند.

اسلامی اضافه کرد: بر همین اساس اگر با نتیجه پرگل مقابل قهرمان ۴ دوره لیگ برتر می‌باختیم،می‌گفتم تیم ما شخصیت ندارد، اما با اختلاف یک گل به پرسپولیس باختیم و در برخی از بازی‌های قبلی هم با اینکه لیاقت پیروزی داشتیم، با اختلاف یک گل شکست خوردیم.

او از نحوه قضاوت داوران به نفع تعدادی از تیم‌ها گلایه کرد و گفت: از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم رفتار داوران را اصلاح کند؛ نمی‌دانم چرا داوران با ما این گونه برخورد می‌کند، به تیم حریف می‌گوید قربانت بروم و مواظب باش، اما با بازیکنان ما به شکلی صحبت می‌کنند که اصلاً در شأن و شخصیت یک بازیکن نیست.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان هفته ۱۳ لیگ برتر همچنانه با ۴ امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.