سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید دادگستری مریوان معرفی شد

علیرضا جعفری به عنوان رئیس جدید دادگستری مریوان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان مریوان با تبریک فرا رسیدن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توسط خون شهدا آبیاری شد و ما باید ادامه دهنده این نهضت بزرگ باشیم.

او افزود:دستگاه قضایی یکی از مهمترین و حساسترین دستگاه‌های حاکمیت است و این حساسیت به دلیل دفاع این دستگاه از جان، مال و ناموس مردم است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: خوشبختانه با عزم و اراده همکاران قضایی و اداری در استان کردستان بیش از ۹۶ درصد از پرونده‌های معوق در دادگستری استان کردستان رسیدگی و منجر به صدور رای شد.

رئیس شورای قضایی استان کردستان همچنین در خصوص سند تحول قضایی به ۵ نکته اشاره کرد و افزود: در این سند نظر نخبگان علمی، حوزوی و دانشگاهی مورد لحاظ قرار گرفته و ۴۷ مشکل ریشه‌ای و اساسی دستگاه قضایی احصاء شده است.

گفتنی است:در پایان این مراسم از زحمات ستار اکبری با اهدای لوح ، تقدیر و علیرضا جعفری به عنوان رئیس جدید دادگستری مریوان معرفی شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.