سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجرامسال؛

ملایر ۸۰ درصد اعتبارات کل طرح های استان همدان را به خود اختصاص داده است

فرماندار ویژه ملایر گفت:در دهه فجر امسال ۸۰ درصد از اعتبارات کل طرح‌های استان، معادل ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های شهرستان ملایر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی,فرماندار ویژه ملایر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ملایر با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت :در دهه فجر امسال ملایر ۸۰ درصد از کل اعتبارات طرح های استانی را به خود اختصاص داده است که ۶ طرح  کلنگ زنی و ۱۳۰ پروژه دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود :مهم ترین طرحی که در دهه فجر امسال با حضور مسولان کلنگ زنی خواهد شد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی کلاس اف است که با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر اضافه کرد :در دهه فجر امسال ۱۳۶ طرح در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود که با انجام این طرح ها برای ۲ هزار و ۷۶۲ نفر اشتغال زایی خواهد شد.

ولدی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۹۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شده است که سهم کلنگ زنی و افتتاحیه های ملایر در ۶ ماهه ابتدایی امسال ۴۰ درصد از مجموع کل کلنگ زنی ها و افتتاحیه های استان بوده است.

او افزود:به فرموده رهبرمعظم انقلاب اولویت ما سلامت جامعه و مردم است و ماهم به پیروی از این فرمایشات ایشان اقدامات خوبی را در کنترل ویروس کرونا در شهرستان داشته ایم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد:با همراهی همشهریان و مردم خوب ملایر و همچنین همراهی دستگاه های اجرایی موفق شدیم از وضعیت قرمز کرونایی به وضعیت آبی کرونایی برسیم که جای تقدیر دارد.

ولدی اضافه کرد:مردم ما همچنان باید شیوه نامه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا از درگیری با پیک بعدی این بیماری جلوگیری کنیم.

او اظهار کرد:تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم تا از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم و شرایط را بهبود ببخشیم.

فرماندار ویژه ملایر گفت:در بحث انتخابات عزیزانی که قصد دارند برای انتخابات شورای اسلامی شهر نامزد بشوند باید سه ماه قبل از ثبت نام نسبت به دریافت عدم سو پیشنه اقدام کنند که اطلاع رسانی های لازم در این خصوص انجام گرفته است.

ولدی بیان کرد:همزمان با سایر نقاط کشور ثبت نام از نامزد های انتخابات شورای شهر از ۲۰ اسفند ماه در فرمانداری و شورای روستا از ۱۶ فروردین در بخشداری ها آغاز خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: زیر ساخت های خوبی را برای جذب سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در شهرستان فعال کرده ایم.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.