سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکانی‌ها ادعای مربی فولاد را تکذیب کردند + عکس

در حالی که رجبی اعلام کرده بود که تاکنون بسیاری از تیم‌ها برای خوش آمدگویی به سمت نیمکت تیم فوتبال پیکان نرفته اند، باشگاه پیکان با انتشار مدارک و مستندات خود ادعا‌های مربی فولاد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که بازی تیم‌های فوتبال پیکان و فولاد خوزستان روز گذشته برگزار شد و به پایان رسید، پس لرزه‌های این دیدار جنجالی که پرحاشیه‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر بود، همچنان ادامه دارد.

روز گذشته و پیش از شروع بازی ۲ تیم، برخلاف رسم معمول در فوتبال کشورمان اعضای کادرفنی فولاد حاضر نشدند برای خوش آمدگویی و خوش و بش به سمت نیمکت حریف بروند که این اتفاق با تعجب تارتار و دستیارانش همراه شد و حسین پاشایی، مربی تیم پیکان هم در نشست خبری پس از بازی، اعلام کرد کادرفنی این تیم انتظاری از نیمکت دیگر تیم‌ها ندارد و در بازی برگشت پیکانی‌ها با مقابله به مثل، اقدام کادرفنی فولاد را تلافی می‌کنند.

حمید رضا رجبی، مربی فولاد نیز در نشست خبری در کنار اظهاراتی جنجالی، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که چرا کادرفنی تیم فولاد برای خوش آمدگویی به سمت نیمکت پیکان نرفته اظهار داشت: این سؤال را باید از تیم‌های دیگر هم بپرسید، زیرا در هفته‌های گذشته هم خیلی از تیم‌ها این کار را نکردند. صحبت‌ها و حواشی که از سمت نیمکت حریف وجود دارد، باعث شد ما ترجیح بدهیم این کار را نکنیم. شما ببینید چند تیم به سمت نیمکت آن‌ها (پیکان) نرفتند. می‌دانید که در فوتبال ما همه چیز فوتبال نیست و بحث‌های دیگری هم وجود دارد.

این صحبت‌ها با واکنش و تکذیب محمدی، مدیرعامل و تارتار، سرمربی پیکان مواجه شد و پیکانی‌ها با انتشار عکس‌هایی از استقبال نیمکت تیم‌های میزبان از خود، ادعا‌های مربی تیم فولاد را تکذیب کردند.


بیشتر بخوانید:


پیکان قبل از بازی روز گذشته مقابل فولاد خوزستان، ۶ بازی خارج از خانه با تیم های صنعت نفت آبادان،‌ ذوب‌آهن اصفهان، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز، نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان داشته که پیش از تمام این مسابقات کادرفنی و سرمربیان حریف به سمت نیمکت خودروسازان آمدند و با آن ها خوش و بش کردند.

در شهر مسجد سلیمان و پیش از بازی با نفت، بابت زحمات مهدی تارتار برای این تیم، مسئولان باشگاه میزبان از او و دستیارانش تقدیر کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.