سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مواد فروش محله مسعودیه

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موتورسواری که با پرسه زنی مواد فروشی می‌کرد، خبر داد و گفت: از موتورسیکلت متهم ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی شکایت‌های مردمی مبنی اینکه موتور سواری با پرسه زنی در سطح کلانتری مسعودیه به فروش مواد مخدر می‌پردازد، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد گزارش‌های مردمی صحت داشته و این فرد در ساعت‌های خلوتی روز در بوستان‌ها و نقاط خلوت محله مسعودیه تردد و به خرده فروشی مواد مخدر می‌پردازد.


بیشتر بخوانید


سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز و تیم علمیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه موفق شدند موتورسوار را در حال فروش مواد مخدر مشاهده و در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت وی را متوقف و راکب آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از موتورسیکلت متهم ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری مسعودیه منتقل و با تکمیل پرونده، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.