سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد سازی اراضی ملی بیضا از دست متصرفان

با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بیضا، پنج هزار مترمربع از اراضی ملی بیضا از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن احمدی کشکولی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیضا گفت:  به منظور حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و جلوگیری از زمین‌خواری، بیش از پنج هزار مترمربع از اراضی ملی بیضا آزاد و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

او، بیان کرد: این حکم به استناد تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع اجرا و براین اساس اراضی ملی تصرفی آزاد و به آغوش بیت المال بازگردانده شد.

کشکولی با اشاره به همکاری‌های خوب مراجع قضایی در حفاظت از منابع طبیعی، تصریح کرد: پس از پاکسازی منطقه و جمع آوری ابزار آلات جرم اراضی مذکور به حالت اولیه بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیضا در پایان با هشدار جدی به متخلفان و متصرفان عرصه‌های منابع طبیعی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.