سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در کرمان فروکش کرده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در استان کرمان ویروس کرونا به کنترل لازم رسیده و فروکش کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جلسه ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بم برگزار شد، گفت: در استان کرمان ویروس کرونا به کنترل لازم رسیده و فروکش کرده است.

او از فرمانداران خواهش کرد: هشدار‌ها را جدی بگیرند که کرونا دوباره خیز بر ندارد.

اویسی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بم نیز گفت: شهرستان‌های شرقی استان با ۴ شهرستان با نیم میلیون جمعیت در شرق استان، ۹ دهم تخت بیمارستانی را دارا است.

او با بیان اینکه پیک کرونا آبان و آذر در شرق استان بود، بیان کرد: بیشترین فوتی‌ها آذر ماه بوده است و علت فوت مراجعه دیر به هنگام بیماران به بیمارستان بوده است.

اویسی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار تست cpr انجام دادیم، تصریح کرد: ۷۵۲ نفر از کارکنان دچار بیماری کرونا شده اند و ۱۵۳ تیم رهگیری پروژه سردار سلیمانی را انجام داده اند.

او افزود: از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی رعایت نکات بهداشتی از ۷۰ درصد به ۹۰ در صد رسیده است و طرح سردار شهید سلیمانی بسیار طرح خوب و شایسته برای مقابله با ویروس کرونا بود.

حجت السلام غضنفرآبادی، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداشت خون شهدا در ایام دهه مبارک فجر را گرامی می داریم.

او حضور وزیر بهداشت را به شهرستان بم در ایام کرونایی خوش آمد گفت و از استاندار کرمان قدردانی کرد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی گفت: خدمات جمهوری اسلامی در شرق استان شایسته است و روزگاری در شرق استان پزشک نبود و فقط پزشک هندی بود؛ اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پزشکان خوب و زیر ساخت‌های درمانی خوبی انجام شده است.

نماینده مردم شرق استان خواستار داروخانه هلال احمر در شرق استان کرمان شد.

حجت الاسلام ایران نژاد، امام جمعه نرماشیر نیز در این مراسم بیان کرد: وجودببمارستان نرماشیر نیاز مردم نرماشیر است. 

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.