سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین روز دهه مبارک فجر؛

زنگ انقلاب به صورت زنده در شبکه شاد در همدان نواخته شد

در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش همدان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در مجتمع آموزشی دخترانه تهذیب همدان زنگ انقلاب نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این مراسم حاضران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام  در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) تجدید پیمان کردند.

این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد برای مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان استان همدان پخش شد.

برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در این مراسم گفت: با وجود همه تحریم‌ها و شرایط سخت اقتصادی،۵۸۳ طرح با ۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی ۶۸ طرح با ۵ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان اعتبار در استان آغاز می‌شود.

مصطفی  آزادبخت با اشاره به دستاورد‌های بی نظیر انقلاب اسلامی، اسلام، تبعیت از ولایت فقیه و توجه به مردم را رمز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: ایران اسلامی هیچ زمانی به این اندازه قدرتمند نبوده و برای حفظ این عظمت و اقتدار همه مردم و مسئولان باید وحدت و همدلی داشته باشند.
مراسم ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی امسال با شعار «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار می‌شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.