سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو؛

دولت سخن امام درباره آب و برق مجانی را محقق کرد

رئیس جمهور با یادآوری فرمایشات امام (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ در بهشت زهرا درباره آب و برق مجانی، گفت: دولت امروز این کار را انجام داده است.

به گزارش حوزه  دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در هر هفته شاهد یک قدم خوب در زمینه برق شاهدیم و امروز در خراسان شمالی ۱۶۰ مگاوات به این مجموعه اضافه می‌شود.

روحانی با دستور افتتاح واحد شماره ۳ بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان و همچنین نیروگاه‌های ۱۴ مگاواتی و ۶ صنعت برق در استان کردستان، افزود: افتتاح واحد بخار نیروگاه، در شرایطی است که بدون آلودگی و بدون اتکا به سوخت مصرفی می‌تواند یک نیروگاه را فعال کند. امروز شاهد افتتاح نیروگاه برق در دو استان مرزی هستیم که موجب آبادانی و سربلندی ایران و استان‌های مرزی ما می‌شود.

وی پس از استماع گزارش معاون وزیر نیرو و افتتاح سد و شبکه آبیاری و زهکشی رمش و شبکه آبیاری سد کاران، اظهار کرد: سدهایی در استان کردستان ساخته شده تا مردم این استان بتوانند از این سدها برای آشامیدن و کشاورزی استفاده کنند.

رئیس‌جمهور گفت: در این زمینه هر کمکی لازم باشد، ما انجام خواهیم داد ولو اینکه این طرح در دولت بعدی نهایی شود. ما هرمقداری که می‌توانیم باید در این دولت تلاش کنیم. آب آشامیدنی مردم سنندج برای ما بسیار حائز اهمیت است و اگر باز هم در مسیر راهمان تا پایان دولت، بودجه‌ای برای این کار نیاز بود، حتماً تامین خواهیم کرد.

روحانی تاکید کرد: مساله آب آشامیدنی برای سلامت و امنیت روانی مردم سنندج بسیار مهم است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تیریک آغاز ایام الله دهه فجر، گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای تاریخ، ملت بزرگ ایران و تمام آزادیخواهان جهان و مسلمانان است. روزی که برخلاف پیش‌بینی قدرت‌های بزرگ، امروز امام (ره) با یک استقبال بی‌نظیر وارد کشور شد.

رئیس‌جمهور گفت: استقبال‌ها در طول تاریخ ایران زیاد بوده است، اینکه از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا (س) تمام خیابان‌ها مملو از جمعیت باشد و در خود بهشت زهرا (س) آن جمعیت میلیونی اجتماع کنند، باعث شد که روز شکوهمندی در تاریخ کشور بوجود بیاید.

روحانی تاکید کرد: حکمت و تدبیر امام این بود که وقتی وارد کشور شدند، اول به دیدار شهدا رفت، یعنی امام در آغاز به دیدار آنهایی رفت که خون خودشان را در این راه نثار کردند و در کنار قبور آنها قدم گذاشت. در واقع امام خواست بگوید که دعوت کننده واقعی او، شهدا و فداکاران این سرزمین هستند.

وی تصریح کرد: سایر کارهای امام هم فوق العادگی داشت، اینکه محل استقرار وی در یک مدرسه باشد و به منزل کسی نرفتند. قبل از اینکه امام به ایران بیاید بحث‌های فراوانی در نوفل لوشاتو بود که وقتی ایشان وارد کشور می‌شوند کجا بروند و در کجا ساکن شوند. به نظر من در میان همه پیشنهادهایی که مطرح بود، بهترین انتخاب را خود امام برگزیدند. همین ساعت‌هایی که ما می‌گذرانیم، ساعت‌های بسیار حساسی در تاریخ کشور ما بود و آن سخنرانی بسیار مهمی که امام در بهشت زهرا ایراد کردند، بود.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: همه سخنان ایشان در بهشت زهرا مورد استقبال تاریخ بود. یک تکه‌ای از سخنرانی امام را بعضی از خناسان دنبال می‌کردند مبنی بر اینکه امام فرموده بود ما کاری می‌کنیم که برای مستضعفان آب و برق مجانی شود. مدتی بود که خناسان می‌گفتند که آب و برق مجانی چه شد؟

روحانی گفت: دولت دوازدهم افتخار می‌کند که این کار را در سایه فداکاری و تلاش مسئولین، وزارت نیرو و وزارت نفت انجام داد و ما امروز توانستیم بگوییم برای افرادی که مصرف بسیار کمی دارند و از اقشار کم درآمد هستند، آب و برق و گاز مجانی است. همه پیش‌بینی‌های امام در تاریخ تثبیت شد.

وی ادامه داد: کار جالب توجهی این است که به شعار زشتی که خناسان در دست گرفته بودند، پایان داده شد و معلوم شد دولت جمهوری اسلامی ایران دولت حامی مستضعفان در تاریخ است.

رئیس‌جمهور گفت: امروز در دو استان شمالی و شمال غربی ما، طرح‌های بسیار مهمی افتتاح شد و ما خوشحالیم که امسال که سال سختی برای مردم به دلیل تحریم و کرونا بود، اما در عین حال آن جهش تولیدی که رهبر انقلاب گفته بودند بر زمین نماند و ما از آغاز سال در هر هفته افتتاح‌های بسیار مهمی داشتیم و خود وزرا، مسئولین و استانداران هم در استان‌های مختلف افتتاح‌های بسیار فراوانی داشتند.

روحانی گفت: به یک معنا امسال در حد امکان واقعاً جهش تولید بود و ما در هر هفته طرح‌های بسیار مهمی را افتتاح کردیم. این هفته به دلیل دهه مبارک فجر علاوه بر پنجشنبه، امروز یکشنبه طرح افتتاح داریم و این می‌تواند برای مردم ما مبارک باشد.

وی ادامه داد: در زمینه آب و برق کار بزرگی انجام گرفته است، این مساله از یک طرف نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ما که برخی فکر می‌کردند یک انقلابی صرفاً سیاسی و برای استقلال و مبارزه با استعمارگران و استبداد است و بیشتر رنگ سیاسی را در آن می‌دیدند یا برای استقرار احکام اسلامی است و بیشتر رنگ معنوی را در آن می‌دیدند، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که در کنار مسئله سیاسی و معنوی، بخش مادی هم برای انقلاب حائز اهمیت بوده است.

رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از ۱۹۰ سد افتتاح شده است. در آغاز انقلاب ما ۱۹ سد داشتیم داشتیم، یعنی امروز بیش از ۱۰ برابر شده است. وقتی انقلاب پیروز شد ما ۴ تصفیه خانه فاضلاب در کشور داشتیم اما امروز هفتاد و هفتمین تصفیه خانه فاضلاب را افتتاح کردیم.

روحانی گفت: بنابراین در این مدت یک حرکت عظیم و بزرگی در این کشور صورت گرفته است و مردم، مدیران، مهندسین و کارگران ما همه در صحنه فعالیت هستند. براساس آمار و ارقام که ما هر سال به طور متوسط ۲۵۰۰ مگاوات برق جدید به مدار آورده‌ایم، یعنی بیش از آنچه در سال‌های قبل از این دولت بوده است. هر ۵۰ روز یک سد مخزنی ملی به افتتاح رسیده است و هر دو ماه یک بار یک تصفیه خانه آب افتتاح شده و در فاضلاب هر ماه یک تصفیه خانه افتتاح شده است. تا پایان این دولت ۱۰۱ تصفیه خانه فاضلاب به افتتاح خواهد رسید.

وی ادامه داد: این نشان دهنده این است که در زمینه آب و برق و در سایر زمینه‌ها از جمله کشاورزی، انرژی، فضای مجازی، شرکت‌های های دانش بنیان و فناوری، بهداشت و درمان کارهای بزرگی انجام گرفته است. در یکسال آخر دولت دوازدهم بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به افتتاح می‌رسد که در تاریخ کشور این مساله سابقه ندارد.

رئیس‌جمهور گفت: این کارهای در شرایط سختی که ما در آن قرار داریم انجام گرفته است. سال سختی که هم با کرونا و هم با تحریم شدید مواجه بودیم و هستیم. البته اسم این تحریم نیست بلکه جنگ تحمیلی اقتصادی است. این روحیه و نشاط مردم و ایثار و فداکاری آنها نشان می‌دهد که ۱۲ بهمن زنده است. همه اینها نشان می‌دهد که روحیه مردم همان روحیه ۱۲ بهمن ۵۷ است. این ۴۲ سال روحیه مردم با همان نشاط، ایثار، دلاوری و فداکاری و وحدت است.

روحانی تاکید کرد: اگر در برخی موارد ما یک مقدار مشکل و کمبود داریم باید جبران کنیم. به نظر من در این زمینه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشتیم. سال ۵۷ به لحاظ وحدت و صدای واحد نمونه بود. ممکن است در این مسئله مقداری نزول پیدا کرده باشیم که باید آن را جبران کنیم و باید به همان نقطه برسیم. علت اینکه ان انقلاب بزرگ را به پیروزی برسانیم، وحدت و ایثار و فداکاری بود.

وی ادامه داد: نباید انتخابات ۱۴۰۰ که در خرداد ماه پیش رو داریم و مردم با مشارکت خوب در آن حضور پیدا می‌کنند و یک انتخابات رقابتی خواهیم داشت، باعث شود که امروز اخلاق و معنویت را زیر پا بگذاریم. همه باید برادرانه در کنار هم باشیم زیرا ملت و دولت واحد هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۰
همسنگر شهدأ
۲۱:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام بر امام مجاهدان خمینی کبیر وسلام بر شهیدان وبر خادمین مخلص مستضعفین ومرگ بر خائنین به امام وشهدأومستضعفین.وسلام بر شجره طیبه جمهوری اسلامی.) یا مولانا یا الحجه بن الحسن العسکری ادرکنا
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
نه آقا، مطمئن این دولت و این جمهوری اسلامی فعلی تن حضرت امام را توی گور دارن میلرزون. حضرت امام اگر فکر میکرد شما قرار این بلاها را سر مردم بیارید همون حکومت طاغوت را ترجیح میدادند
کرامتی
۰۰:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام. این یک دروغ بزرگ است. امام هیچ موقع نگفته بود آب و برق را مجانی می کنم. این حرف رو دولت موقت زده بود نه امام.
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
در شگفتم با وضعی که برای مردم بیچاره درست کردید و گندی که به مملکت زدید چطور می توانید افتخار کنید و دهه فجر را جشن بگیرید. شما زحمات همه آن بزرگواران را ضایع کردید
جعفری
۲۳:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اقا به مستضعفین لطف مضاعف داشتند ولی کاخ نشینان تو این سالها به کوخ نشینان توجی نکردند
محسن
۲۳:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ممنون اگر شما نبودید خدا میداند کار ما مستضعفین کا می رسید ممنون از محبت شما
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دلار 3700 تومانی را به بالای 30000 تومان رساندم علی برکت الله.
محسن
۲۳:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
به خدا ۶۴۸۰۰تومان دیروز پول برق دادم
۱۵سال ازدواج کردم هر ۴۵ روز پول امتیاز دادم
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
تنها چیزی مجانی کردید خود مردم بودن
.
۲۳:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
امام گفتند به غرب وشرق چشم نداشته باشید ماشالله دولت تدبیر موبه مو به حرف امام عمل می کنه این یه نمونه وخیلی چیزای دیگه که همه به ان اگاه هستن
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم از شدت و فشار توروم دارن خورد میش انوقت آقای روحانی از مجانی شدن آب و برقی میگه که بعد ۴۲ و سال هنوز هنوزه که نشده . روحانی عزیز به جای مجانی کردن اب و برق مردم یه فکری به حال دامدارا کن علوفه ای که پارسال قیمتش۲۰۰۰ تومن بود امسال شده ۵۰۰۰ تومن
یک فرهنگی
۲۳:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حرف کذب به توان دو نشنیده بودیم که ان بار شنیدیم یکیش تحریف حرف های امام و دیگری دروغ آب و برق مجانی !!!!!
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
تمامی روئسای جمهور قبلی از محبوبیت در میان مردم برخوردارند الا روحانی او با دعوت مردم به بورس خیانتی را مرتکب شد که در تاریخ ایران نظیر نداشت او تمام اموال مردم را در بازار سرمایه به گروگان گرفت وبه چوپ حراج گذاشت بسیاری از خانوادها طی سال جاری متلاشی شدند بسیاری سکته کرده وبه رحمت خدا رفته در حالیکه از گشایش اقتصادی برای مردم صحبت میکرد
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ههههههههه
NAFAS
۲۳:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
42سال بعد...
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ممنون
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ایکاش دراین چندماه باقی مانده ازدولت چند توصیه مقام معظم رهبری هم تحقق میافت
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
واااییییییی دارم میمیرم از خنده بسه دیه خخخخخخخخخ
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سکوت و استراحت مطلق سنگین ترین خدمت شما به ایران است
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان تو رو خدا دکتر وقتت تموم بشه من قربونی نظر کردم فقط شما به نفع مردم کاری نکن که فلاکته ما که بد بخت شدیم
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس کو مجانی
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
شدیم شهروند درجه پنجم ایرانی میری اتکا روغن جامد بگیری میگه کارت حکمت فقط به واسه نظامیهاست
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
همش دوروغ
علی
۲۲:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
￵اره خدابی راست میگه مال مردم رو بال کشیدن تو بورس گرونی اوردی هر بدبختی که فکروش رو بگی انجام دادی اما اشکالی نداره انتخابات ۱۴۰۰ جبران میکنیم دیگه تموم شد علی برکت الله
حبیب
۲۲:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
من پیشنهاد میکنم باشگاه خبرنگاران جوان یک جلد لغت نامه که معنی خجالت را درشت نوشته باشد ، باش بفرستد .
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم دوران جنگ هم اینقدتحت فشارنبودن.قیمت ها رابیار پایین برق وآب رایگان نخواستیم
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
نه
منصور
۲۲:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خیلی دارن به شعورمان اهانت میکنن // و تو دلشون بهمون میخندن // قبول دارید؟؟
mm
۲۱:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حالا قیمت خیار به قیمت موز اول سال رسیده، تو چی می گی داداش جون، تو جیب ما را نزن برق و آب مجانی پیشکشت!
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اَی خِخِخِدا
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
قیمت بنزینم بگو صبح جمعه از خواب بیدار شدم
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
گرونییییی
ر.م
۲۱:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
با عرض پوزش ، یه کم مطالعه و جستجو بفرمایید.

امام خمینی کجا گفتن آب و برق مجانی؟ این ایده دولت موقت بوده و امام بیان کردن که دلخوش به این نباشن‌.
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
بیست
۲۱:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
این چه تیتری است. از شما بعیده. کجا امام گفتن آب و برق مجانی؟ این طرح مجانی که مال دولت موقت بوده ، امام هم تو سخنرانی ۱۲ بهمن نفرمودن این رو
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقای روحانی
خاموشی های بی برنامه شما هم مربوط به رایگان شدن برق هست؟!!!!
برای چند درصد رایگان شده؟
بنده قبض برق بدستم رسیده بامصرف صفر 0 واقعا عدد 0 را درج شده ولی
مالیات بر مصرفش رو با آیتمهای دیگر جمع زدند وخلاصه مجبور به پرداخت قبض برای مصرف صفر شدم.
سید
۲۰:۴۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بعلت بی کفایتی وزیران جنابعالی : ۱_ تمام رودخانه ها کوچک ‌و بزرگ شمال که محل تخم ریزی ماهیان بودند تبدیل به فاضلاب شده است ۲_تمام سرمایه گذاران نیروگاههای اختصاصی متضرر شده اند و پشیمان هستند ۳_تمام جنگلها تخریب شده و مراتع تخریب شده احیا نشده اند ۴_ تمام روستاههای شمال زباله های خود را به جنگل می ریزند زیرا برای جمع آوری زباله برنامه ای وجود ندارد
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
یعنی قبل از دولت ایشون کشور گل و بلبل بود؟ بنویس بی کفایتی کل مسئولان در این 43 سال. انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ای کاش کسی صدای مردم رو می شنید.!
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پول برق را باید داد پول آب جدا کفش برای سربازان ۱۰ جفت به به به به
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
عجب !
لنگرودیم
۲۰:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ای خدا
عمار
۲۰:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بنظر میاد فقط پول آب و برق خانه های سازمانی دولتیها رایگان شده چونکه کسی توی پیامهای نظرات نگفته برای خونه شخصیمان رایگان شده !!! همه اجناس چند برابر گران شده و علی برکت الله .
والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
واقعا تاسف دارد.ای کاش ایشان رئیس جمهور کشور ما نبودند.
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
جناب رئیس جمهور لطفا سخنان بازرگان را به نام امام خمینی نسبت ندهید
سخنرانی امام در مدرسه فیضیه قم پس از وعده بازرگان مبنی بر مجانی شدن آب وبرق اول گوش کنید
و این حرف عوام را شما دیگه نزنید ( چون دشمن از سخنان رئیس جمهور استفاده تبلیغاتی کرده و مردم را بجان هم می اندارد)
سامان
۲۰:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام.خسته نباشی دلاور ،گل کاشتی پهلوان
قیمت همه اجناس بالای بیست برابر شده،سر مردم رو هم با پروژه کرونا هراسی گرم کردن،حالا آقا اومده آب و برق رایگان.
دختر آرزو به دل
۲۰:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اتوبوس هم گفته بودن،سخن امام:آب و برق را مجانی میکنیم اتوبوس را مجانی میکنیم،حالا اتوبوس پیشکش، الکی نگید سر ماه مامور آب و برق نازل میشه مینویسه،امام خیلی چیزا گفته بودن کدومشو عملی کردید،بعد چهل و اندی سال خسته نباشید دلاور،خسته نباشی قهرمان وقتی میرید درو پشت سرتون ببندید
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
روحانی گفته پول برق رو مجانی کرده . اما هر ماه از دفعه قبلی گرون تر میشه ! این کجاش ارزونه؟ چرا حرفهای روحانی همش برعکسش درست از آب در میاد؟
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
امام خمینی هیچ وقت نگفته بود که آب و برق را مجانی میکنه
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
چیزی نمیگم جز اینکه خودکرده را تدبیر نیست
b
۱۹:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خخخخ خدایی دمت گرم که پول نفت آزمون نمیگیری.
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
امام کی فرموداب وبرق مجانی فرمودبه این دل خوش نکنید که اب وبرق مجانی شود شمارافریب بدهندفرمودپهلوی کشورراخراب کرد قبرستانها را اباد خطاب ایشان طاغوت بود که باوعده های دروغ مردم رافریب ندهند من که ان موقع پانزده سالم بود یادم هست
مجید
۱۹:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
تا انجايى كه من میدانم این حرف حضرت امام ره نبود .
در ثانی نگید مجانی بگید از دیگران انهم دو برابر میگیریم .
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حرفای دیگر امام را محقق کن

توی دهن دولتت بزن
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس کسایی که میگفتن امام نگفته آب و برق را مجانی میکنیم درسته
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
الله اکبر از این همه روووووووووو که خدا به شما داده
NAFAS
۱۹:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
42 سال بعد....
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
ماهاکه به تو رای دادیم دل مارا به درد آوردی ها
رضا
۱۹:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
این سخن از امام نبود و نیست. امام سخنان و دغدغه های دیگه ای داشت که دولت شما عکس اون سخنان عمل کرد و الآن وضع مملکت اینه.
N
۱۹:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بعد از گذشت چهل و دوسال هنوز آب و برق مجانی نشده که هیچ تازه دم از مجانی شدن میزنید شاید منظورتون از آب مجانی برداشت آب از روخانه ها و چشمه ها باشه و برق رو خدا میدونه شاید برق مسئولین رایگان شده
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
برق ولنجک و منزل اقوام، خویشاوندان، و جنت مکانان خاندان محترمه مجانی شد....
محسن ایران
۱۹:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام.اب و برق مجانی پیشکش،حدود دومیلیون بیکار تحصیلکرده دانشگاهی از دهه شصتی تا دهه های دیگر داریم،جاده سی کیلومتری شهر مرزی مغان گرمی به بخش موران زهرا حدود چهل سال است روی اسفالت ندیده و جان مردم را به خطر انداخته،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار تهیه گزارش و پیگیری هستیم.با تشکر.اجرتان با خدا
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آقای روحانی عزیز اینجور که شما اسب گرانی را زین کردید و به تاخت میروید ، طولی نمیکشد که ملت از گرسنگی بمیرند ، آب و برق به قول شما مجانی پیش کش د‌ولت تدبیر و امیدت
خاوری
۱۹:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
چرا اینقدر با مردم نا صادقانه بر خورد میکنید به بهانه اب وبرق و گاز مجانی که بخاطر سقف کم الگو مصرف انجام ان دور از ذهن است بدون اطلاع رسانی قبلی برای مشترکانی که نسبت به سنوات گذشته قدری بیشتر مصرف میکنند سی درصد تعرفه را گران گردید . چرا از کرونا سواستفاده میکنید و هر بلایی دلتان خواست بر سر ما مردم فلک زده میاورید .
رضا
۱۹:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط برووووو
مرصاد
۱۹:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مغالطه 40 ساله !
امام راحل ؛ هیچ وقت نگفتند که ؛ آب و برق همه را مجانی می کنیم ! گفتند ؛ دلخوش نباشید که ؛ آب و برق را مجانی میکنیم ، برای طبقه مستند ! این طرح را دولت موقت اعلام کرده بود که ؛ آب و برق ، برای کم درآمدها ، رایگان می شود ! امام نظرشان به رشد معنوی مردم بود !
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
وقتی گفتن اب وبرق رایگان سکه ۴۲۰تا تک‌تومن بود،الان خیار کیلیویی ۲۰هزارتومن
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اگر محقق شده باشد .بعد چها سال باید گفت خسته نباشید.....در حالی که میدانید صحت ندارد
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم رو تورم و فشار اقتصادی داره له می کنه ،اونوقت منت اب و برق مجانی میزاره
مرصاد
۱۹:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مغالطه 40 ساله ! امام راحل ؛ هیچ وقت نگفتند که ؛ آب و برق همه را مجانی می کنیم ! گفتند ؛ دلخوش نباشید که ؛ آب و برق را مجانی می کنیم ، برای طبقه مستمند ! این طرح را دولت موقت اعلام کرده بود که ؛ آب و برق ، برای کم درآمدها ، رایگان می شود !
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احسنت
دقیقا در تاریخ انقلاب هم مستندات آن زمان همین رو نوشتند که امام گفتند دلخوش برای آب وبرق مجانی نباشید.
اسناد تاریخی رو میشه راحت سرچ کرد.
از اول هم به امام تهمت زدند ودروغ وکذب نسبت دادند.امام آنقدر منطقی بود که آب وبرقی که برای تولیدش باید هزینه کرد را هیچ وقت رایگان اعلام نکند. دلیلی برای رایکان بودنش نیست. اتفاقا رایگان بودنش باعث هدر رفت انرژی است بلکه اگر مازاد هم داشته باشیم باید برای منافع عمومی سرمایه گذاری وبهره برداری شود.
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
رئیس جمهور نمیدونه ولی توکه سال80دنیا اومدی میدونی امام چنین حرفی نزد؟ پسرجون اینقدر تابع محض نباش خدا عقل هوش بت داده تا خوب وبدرا تشخیص بدی نه اینکه بتو بگویند این بدهس اون خوب اینوبخوراونونخور
ابراهیم
۱۹:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخخ
جوک سال
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آب و برق مجانیت پیشکش
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
انتخابات شروع شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
شما یه لطفی کن کلا دست به هیچی نزن تا این چند ماه بگذره .دیوانه شدیم تو این چندسال
سامی
۱۸:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مردم از نداریه که آب و برق مصرف نمیکنند خیلیا شکم زن و بچشونو زورکی پر میکنن مجبورن حمام کمتر برن پخت و پز هم که کمتر شده سرمارو هم تحمل کنن شکمشونو سیر کنن
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
جک 1400 ؟!!!
دیروز تلفن همراه 168000 تومان و گاز 156000 هزار تومان و آب 16400 تومان و برق تا حالا منتظر فیض اون هستیم!!!!!
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آب و برق مجانی؟؟؟!!!!! بیش500تا600برابر اقلام رو گران کردی قیمت آب و برق دیگه پیشکش...
محمد
۱۸:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
یکی دو ماهی هست که برق بعضی معابر شهری و اتوبانها رو قطع کردن که مصرف کلی برق کشور کم بشه حالا این روحانی اومده میگه برق رو رایگان کردیم
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خدایا این مسوولین دلسوز و کارآمد و راستگو و متدین و عمل کننده به وعده و یاری محرومان را از ما دریغ نفرما
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
منابع ماست و ی روزی تموم میشه اصلا کجای دنیا آب و برق مجانیه؟
بختیاری
۱۸:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خودرو رایگان و نت رایگان بده،توقع ما را کم نگه ندار جناب ریس اجرا،مردمان سرزمینت شایسته بهترین و برترینند آنهم با قدرت خریدی بالا و بالا
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
توکل به خدا
مهندس نصیروندمغان گرمی
۱۸:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام.دقیقا اب و برق و تمام خودروها از جمله پراید،تیبا،سمند،پرشیا و...همشونو رایگان کرده و به هر فرد ایرانی قراره یک خودرو رایگان از پول نفت مملکت بده،اقای روحانی شما قیمتهارو برگردون به روز اولی که رئیس جمهور شدی،چیزهای مجانی که گفتی پیش کش
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
احسنتتتتت
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اگه میخوای شگفتانه خوبی بدی و ریسک خوبی داشته باشی.
اینترنت را رایگان کن!!!!!
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
من سه مترآب دردوماه مصرف کردم باز قبض ۳۲۰۰تومانی آمدسال های قبل کمترمی آمد چقدرمصرف را رایگان کرده اید حتی اگراصلا مصرف نکنیم بازقبض می آید
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
عجب
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پول آب را میدهیم پول گاز جدا
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پول برق نسبت به سال قبل صدرصد افزایش پیدا کرده
امیر
۱۶:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بعضی ها تو حموم اواز میخونن فکر میکنن صداشون خیلی قشنگه....مخصوصا حالا که اب و گازشم مجانی شده
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خدای من چه توهمی
Pow
۱۶:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
چند روز پیش بود که پول برق رو پرداختم. آقای روحانی منظور جناب عالی چیه؟ مجانی = پرداخت
ندا
۱۶:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
به چه دلیل از بعضیا پول آب و برق و گاز نمیگیرین به جاش واسه ماهارو چندین برابر میگیرید؟ این چه عدالتیه؟ ما اندازه مصرفمون باید پول بدیم نه اینکه مال بقیه رو بکشید رو قبض ما. حالا برق و گاز هیچی ولی تو این اوضاع کرونایی مصرف آب بیشتر شده میخواید اونم مصرف نکنیم؟
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
کو؟کجاست؟آب وبرق رایگان؟ ماامسال خونمون روبابخاری نفتی گرم کردیم .(بس که دود می کردمی خواستیم خفه شیم) ازآب گرم کن هم کم استفاده کردیم.به هرحال کلی سختی تحمل کردیم ولی ن آب ون برق رایگان شامل مانشد. ..مافقیربیچاره به همه سختی هاعادت کردیم.ازجنوب استان کرمان شهرستان فاریاب روستای گروه 4 هستم.
ندا
۱۶:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
نمردیم معنی مجانی هم فهمیدیم!!
محمد
۱۶:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
بحث مجانی شدن برق و غیره برای اولین بار توسط سخنگوی دولت لیبرال بازرگان به عنوان مصوبه هیئت دولت وقت بعد از پیروزی انقلاب مطرح شد. چند روز بعد در ۱۲ اسفند ۵۷ در مدرسه فیضیه (نه ۱۲ بهمن ۵۷ در بهشت زهرا) امام خمینی در این باره سخنرانی میکنه و با تکرار این موارد میگه "به این ها دلخوش نباشید". خیلی بده که رئیس جمهور یه کشور حرف دروغ عوام راجع به برق مجانی امام رو تکرار کنه تا با تایید این اتهام به امام کم کاری های خودش رو پوشش بده. توصیه امام رو جدی بگیرید:
دلخوش به اینها نباشید...
ن
۱۹:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سخنرانی امام در خصوص مجانی بودن آب و برق هنوز موجود هستش لطف شما دیگه منکر تین سخنرانی نشید
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
آقا یا خانم ن آنی که شما گوش کردید سخنان تقطیع شده امام است کاملش را گوش کن.بعد نظر بدهید.
قوام
۱۶:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اقا ما یه خانواده 4 نفره هستیم مستمری بگیرم هستیم و نیازمند هر دو ماه 60 70 تومن برامون پول اب گاز و برق میارن دو برابر یارانه معیشتی هزینه میکنیم.
واقعا که مسخره خودتون کردید.
کاشکی از تمام قوه ها می اومدن صحبت میکردن غیر از همین قوه مجریه بابا به خدا دروغم حدی داره.
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
واقعا اب وبرق مجانی سخن امامه ؟؟؟؟من سخنرانی کاملشو گوش کردم در مدرسه فیضیه
بنیامین خلیلی
۱۵:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
علی برکت الله
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
جان!چی رایگان شده!اون که رایگان شده جون ادماست
قبض گاز
۱۵:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
من رفتم دوتا لوله بخاری گالوانیزه خریدم گفتم اگه هواسردترشد بخاری بزارم لوله فروش جاسوس درآمد چندین بار مامورها کنتور مارا خوندند یک قبض ۶۰ تومنی زدند تنگش وقتی هم پرداخت کردم یک سپاسگزاری مفت هم گذاشتن روی آن. این هم گاز مجانی
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
الان ما ماهی نزدیک ۸۰ هزار تومن پول آب و برق میدیم این ماله چیه اگه آب و برق مجانیه
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آب و برق مسوولین مجانی شده شما جز ما جز این قشر نیستیم
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
مجانی کجا من پول گاز پرداخت کردم دوباره پول گار برام آمده ۸۰تومن مال قبل است اینم مجانی