سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهانی در تذکر پیش از دستور:

باید فهرست پروژه‌های توسعه محلی به تصویب شورا برسد/ شهرداری تهران اقدام کند

عضو شورای شهر تهران گفت: بهتر است فهرست پروژه‌های توسعه محلی در چارچوب پیشنهادات و نظرات شورایاران به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران گفت: فکر می‌کنم رعایت قانون و اجرای مصوبات صحن شورا یکی از مهمترین انتظارات اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است.

وی افزود: به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی درباره لزوم «ارائه فهرست پروژه‌های توسعه محلی مورد تأیید شورایاران به تفکیک منطقه و محله در چارچوب بند ۸.۳ بخش اسناد مصوبه الزامات و اولویت‌های تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران» تذکر می‌دهم.

فراهانی تاکید کرد: شهرداری تهران مکلف شده بود تا به رویکرد «بودجه‌ریزی مشارکتی (توجه به نظر شورایاران در تدوین بودجه مناطق ۲۲ گانه و پروژه‌های توسعه محلی)» توجه کند.

وی بیان کرد: همچنین مناطق شهرداری مکلف بودند تا با دعوت از شورایاران هر محله نسبت به احصاء فهرست پروژه‌های توسعه محلی پیشنهادی شورایاران برای بودجه سال ۱۴۰۰ نسبت به ارائه فهرست مورد تایید اقدام تا این فهرست در چارچوب اسناد پیوست لایحه بودجه به شورا ارائه شود.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: به همین دلیل شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد، تا فهرست پروژه‌های توسعه محلی به عنوان یکی از الزامات و پیوست‌های لایحه برای اجرایی و عملیاتی شدن در سال ۱۴۰۰ در چارچوب پیشنهادات و نظرات شورایاران به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.