سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز برنامه‌های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس استان به صدا در آمد.


بیشتر بخوانید


همچنین امروز رژه موتوری در تمامی شهرستان‌های استان اجرا شد.

در این دهه مبارک نیز ۱۸۳ طرح با هزینه‌کرد حدود ۳۸۲ میلیارد تومان همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح می‌شود.

این تعداد طرح برای ۴۶۰ نفر در استان اشتغالزایی کرده است.

غبارروبی و گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اجرای برنامه مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی، نورافشانی بام ایران و طنین بانگ الله اکبر همزمان با شب ۲۲ بهمن، افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان چهارمحال و بختیاری است.

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس چهارمحال و بختیاری + عکس

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس استان به صدا در آمد.

او افزود: این برنامه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه باب الحوائج شهرکرد برگزار شد.

قائدامینی اضافه کرد: آغاز گرامیداشت دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته بود و همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در فضای مجازی نیز برای بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز استان نواخته شد.

او افزود: دانش‌آموزان به عنوان وارثان انقلاب و نظام هستند و باید با اجرای برنامه‌های بزرگداشت این ایام فرهنگ ایثار، شهادت و اسداشت از کشور را برای این قشر نهادینه کنیم.

قائدامینی اضافه کرد: بزرگداشت ایام دهه فجر و نواخته شدن زنگ انقلاب به این منظور است که دانش‌آموزان و همه مردم فراموش نکنند جایگاه و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است.

او با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی به شهادت رسیدند، افزود: امروز نیز فرهنگیان در کنار فعالان جبهه سلامت فعالیت دارند و با برگزاری کلاس‌های درس در شبکه مجازی نشان دادند که تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست.

قائدامینی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه باید در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.