جباری با اشاره به محور اصلی جشنواره که گفتمان ایران قوی ناظر به بیانیه گام دوم است، افزود: برای تحقق محور اصلی جشنواره لزوم تولید محتوا محصولات قابل انتشار در فضای مجازی کاملا درک میشود که در این خصوص طی یک هفته اقدام به برگزاری "کاردو" که به معنی کار+اردو هست کردیم.
او با اشاره فعالیتهای کاردوی "مدرسه انقلاب" بیان کرد: کاردوها در استان و با حضور تمام مسئولان انجمنهای اسلامی مدارس متوسطه دوم برگزار شد و طی آن دانشآموزان با ایدهپردازی در خصوص مسائل مختلف تولید یک محصول دیوار بومها را تکمیل کردند.
جباری شناخت مخاطب و مهارتهای لازم را از ملزومات تولید یک محصول دانست و گفت: دانش آموزان در ابتدا مخاطب خود را برای تولید یک اثر مشخص میکردند و با بررسی ویژگیهای او به دنبال موضوعات مرتبط میرفتند و در ادامه این موضوع را بررسی میکردند که برای تولید اثر مدنظر چه مهارتهایی را باید کسب کنند.
او ادامه داد: از دیگر موارد کاردو بررسی راهکارهایی برای انتشار حداکثری و رساندن محتوا و محصول تولید شده به مخاطب بود که دانش آموزان در تمام این زمینهها ایدههایی ارائه دادند.
مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان همدان بیان کرد: در راستای تقویت دانشآموزان در زمینههای مختلف اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان استان اقداماتی انجام داده که میتوان به آغاز به کار مدرسه رسانهای مهر اشاره کرد.
انتهای پیام/د