سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران:

انتخابات پرشکوه ١٤٠٠، عاملی برای افزایش قدرت ملی ایران است

هاشمی گفت: برای اینکه بتوانیم قدرت ملی ایران را بالا ببریم و حریف را ضعیف کنیم باید انتخابات پرشکوهی در سال ١٤٠٠ داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آغاز جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت مراسم دهه فجر اظهار کرد: پیام انقلاب از زمان امام خمینی (ره) به همگان اعلام شده بود و ایشان تاکید کرده بودند که انقلابی مبنی بر عقلانیت، مردم سالاری و قانون گرایی نهادیم.

وی ادامه داد: ما باید بیش از پیش به سمت اهداف انقلاب برویم، سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دهه فجر اخرین سال عمر خود می‌شنیدم که از انتخابات سال ٩٤ گفته بود و نصیحت دلسوزانه‌ای هم داشت که می‌گفت، باید به فکر مشارکت بالا در انتخابات باشیم.

هاشمی گفت: به نظر می‌آید برای اینکه بتوانیم قدرت ملی ایران را بالا ببریم و بتوانیم حریف را ضعیف کنیم باید انتخابات پرشکوهی در سال  ١٤٠٠ داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و حوادث تلخ سال‌های اخیر، تأثیر زیادی بر مشارکت مردم در انتخابات آینده گذاشته که اگر فضای تکثر و تنوع دیدگاه‌ها در انتخابات وجود نداشته باشد، سردترین انتخابات در تاریخ انقلاب همزمان با پرشورترین انتخابات تاریخ آمریکا، شکل می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

  • بذر‌های آغازین تحول در ضمیر امام خمینی (ره) چگونه شکل گرفتند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حرف حساب جواب نداره.