سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن کارنامه ده روز نخست کاریش را منتشر کرد

رئیس جمهور جدید آمریکا در پیامی توئیتری اقداماتی را که طی ده روز نخست تصدی این سمت انجام داده است برشمرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا در پیام توئیتری اقدامات ۱۰ روز نخست ریاست جمهوری خود را برشمرد.

او  در حساب توئیتری خود نوشت: طی ۱۰ روز گذشته، در مورد موارد زیر اقدام کرده ام:
- کووید -۱۹
- اقتصاد
- تغییرات اقلیمی
- عدالت نژادی
- مهاجرت
- مراقبت‌های بهداشتی
- حقوق اقلیت‌ها

او در ادامه این پیام خود عنوان کرد که تازه در شروع راه است و کارهای زیادی در پیش دارد. بایدن نوشت: من تازه در نقطه شروع کار و اول راه هستم.

پس از جنجال‌های بسیاری که بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پا شد، بالاخره بایدن در دوم بهمن در کاخ سفید مراسم تحلیف خود را برگزار کرد و رسما رئیس جمهور این کشور شد. شرایط امنیتی شدیدی در شهر واشنگتن دی سی به ویژه در اطراف ساختمان کاخ سفید به هنگام برگزاری این مراسم حاکم شده بود. 

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۴:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
هی جو: آب ریخته به سبو باز نمی گردد......
روغن ریخته ترامپ را نذر امامزاده نکن.......
حالا حالاها باید دوره گردی کنی و زوربازو نشان بدهی که آمریکای منفرده و کاخ لرزان سفیدش را به روزهائی برگردانی که باراک اوباما و دارودسته اش با تلاش وافر با ضرب وزور و رتوش شده برای جهانیان نگهداشته بودند........تازه شروع مصیبت هایت است سنگی را که ترامپ درون چاه انداخته باید هم تو و هم خبرگان سیاسی آمریکا جمع شوید و دست در دست هم به مهر از چاه مشکلات بیرون بیآورید هر تک تعهد بین المللی و هر تک کنوانسیون بین المللی که ترامپ از آن خارج شده را نه تنها باید احیاء کرده و به آن بازگردید بلکه باید مواظب باشید تا در احیاء تعهدات و کنوانسیون ها جهانیان آنچه را که متوجه شده اند به ضررشان است را هم جبران کنید همان نقاط قوتی که شما آمریکائیها در تعهدات و کنوانسیونها برای خود حفظ کرده بودید و برای جهانیان نقاط ضعف بود تمام باید بازنگری و بازنویسی دوباره شود چون چشم جهان و روابط سیاسی بین الملل باز شده و دیگر زیر بار زورآمریکائی که قادر نیست از خود و کاخ لرزان سفیدش و ساختمان کنگره و نمایندگانش محافظت کند برود و اطاعت بی چون و چرا کند آن هم از هیئت حاکمه کشوری که مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب باصطلاح مردمی با ارتش و نیروهای گارد و توپ و تانک و مسلسل در محاصره سیم خاردار و پوشش جلیقه های ضد گلوله برگزار میکند...............