سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: پیکانی‌ها به غیر از اوت دستی برنامه دیگری نداشتند

حمید رضا رجبی، مربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل پیکان تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا رجبی مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل پیکان تهران اظهار کرد: امروز بازی سراسر حمله را از تیم فولاد دیدیم و تیم پیکان نیز در این بازی چند لایه دفاع می‌کرد.تیم حریف فقط از بازی مستقیم استفاده می‌کرد و این مسئله کار را برای ما سخت کرده بود.

او ادامه داد: همه تیم‌ها مقابل ما در اهواز برای نباختن می‌آیند و دفاع می‌کنند، تیم ما امروز موقعیت‌های خوبی نیز توانست خلق کند، اما متاسفانه موقعیت‌های تیم ما تبدیل به گل نشد.

رجبی درباره خط کشی عجیب زمین چمن بازی مقابل پیکان گفت: ما می‌خواستیم این زمین را برای شرایط آسیایی خود هماهنگ  و از آن جهت که تیم ما باید تا یک یا ۲ ماه دیگر در آسیا بازی کند. می‌خواستیم با آن استاندار‌دها زمین را آماده کنیم تا در صورت میزبانی  آن چیزی که مد نظر‌ AFC بود فراهم شود.

او گفت: امروز هم تیم پیکان قبل از بازی به علت اینکه برنامه‌ای به غیر از اوت دستی بازیکن خود نداشت بسیار شلوغ کاری کردند و خیلی هم ناراحت شدند و با توجه به صحبت‌های نماینده فدراسیون ما هم خیلی سریع زمین را کوچک کردیم و مشکل خاص دیگری نیز نبود.

رجبی درباره رضایت از عملکرد بازیکنان فولاد با توجه به تساوی در این بازی عنوان کرد: از خودمان بسیار ناراضی هستیم چرا که این بازی مسابقه‌ای بود که می‌توانست ما را به صدر جدول نزدیک کند، اما همه تیم‌ها که به اهواز می‌آیند برای تک امتیاز و نباختن و این کار ما را سخت می‌کند. تیم ما باید موقعیت بیشتر بسازد و از آن‌ها بیشتر استفاده کند تا امتیاز‌ها را به راحتی از دست ندهیم.

رجبی درباره داوری این مسابقه گفت: داور جوانی قضاوت بازی را بر عهده داشت و داوری نسبتا خوبی را نیز انجام داد، اما مشکلی که خیلی از داوران ما دارند وقت‌های تلف شده بازی است که داوران به راحتی از آن می‌گذرند و اجازه می‌دهند تیم‌ها در این وقت‌های اضافه بازی وقت تلف کنند و باعث می‌شود که وقت مفید بازی بسیار کم ‌شود.

رجی درباره تیم پیکان گفت: پیکان باشگاهی است که امکانات و جوانان بسیار خوبی را دارد و شاید مبالغ قرار دادشان زیاد نباشد، اما تیم خوبی است که مربی به راحتی می‌تواند تفکرات خود را در آن اجرا کند و حواشی زیادی ندارد. اما امسال با اکثر نیمکت‌ها چالش و مشکل دارند و این را باید بررسی کنند تا بدانند مشکل این قضیه درباره تیم پیکان چه چیزی است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم امروز هم تیم پیکان هیچ چیزی جلوی ما ارائه نداد و به خاطر این یک امتیاز که مقابل ما گرفته اند حتما جشن خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
فولادی ها ، هم مساحت زمین را زیاد و اطراف آنرا آّب می اندازند تا جلوی تاکتیک تیم حریف بگیرند.