سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی پرورش اندام برگزار می‌شود

هم زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مدال آوران پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار رقابت‌های جهانی امارات تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کرباسی (سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش) در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: فدراسیون تصمیم دارد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از قهرمانان و مدال آوران رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار که سال ۱۳۹۸ در مسابقات جهانی امارات افتخار آفرینی کردند، تجلیل کند.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان کشوری و لشکری در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کم‌ترین وظیفه فدراسیون و مسئولان تجلیل و تشویق قهرمانان و ورزشکارانی است که با تلاش و از خودگذشتگی در میادین مختلف آسیایی و جهانی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده اند، گفت: از همین رو با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان سعی می‌کنیم با برگزاری مراسمی در شان و منزلت مدال آوران از تلاش و زحمات آن‌ها تقدیر نماییم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.