سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادیان: تغییر و تحولات لازم را برای ترمیم نساجی انجام می‌دهیم/ بازیکنان تاپ حاضر نیستند در وطنی بازی کنند

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: به امید خدا تغییر و تحولات لازم را برای ترمیم نساجی انجام می‌دهیم تا تیم به مشکل نخورد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، رضا حدادیان (مالک باشگاه نساجی مازندران)، با بیان اینکه ما هم مثل مردم مازندران اصلاً حال خوبی نداریم، اظهار کرد: یکسری مشکلاتی وجود دارد که باعث ناکامی‌ها شده و من شخصاً مسئولیت این باخت‌ها را به‌عهده می‌گیرم. انشاالله تدابیری می‌اندیشیم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم و تیمی که در خور و شایسته مردم مازندران است را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان و کادر فنی چقدر تقصیر دارند، افزود: من از طرف همه عذرخواهی می‌کنم، من مقصر هستم که حتماً این بچه‌ها خوب بازی نمی‌کنند یا اینکه سیستم ما ضعف داشت که بچه‌ها نتوانستند نتایج دلخواه را کسب کنند، نساجی متعلق به یک استان و تک‌تک مردم است و این تیم باید حفظ شود. نساجی برای مردم نشاط اجتماعی به همراه می‌آورد. واقعاً با این باخت نه‌تن‌ها من ناراحتم، بلکه کل استان ناراحت می‌شوند.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه بودجه و امکانات مناسبی برای نساجی درنظر گرفته شده، بیان کرد: متأسفانه در نقاطی ضعف داریم که از عهده تیم خارج است، همه زحمت می‌کشند، اما یک نفر یک کاری می‌کند که دیگر تیم، جواب لازم را نمی‌دهد. این موارد را باید در نیم‌فصل اصلاح کنیم تا بتوانیم نتیجه‌ای در خور تیم نساجی مازندران، کسب کنیم.

حدادیان در مورد این سؤال که آیا در نیم‌فصل دستِ کادر فنی برای جذب بازیکن باز است، خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که مسئولیت باشگاه تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل به‌عهده خودم است، من در امور اداری باشگاه دخالتی نمی‌کردم، ولی از الان این مسئولیت‌ها را خودم عهده‌داری می‌کنم.

وی با عنوان اینکه قطعاً هواداران باید صبور باشند، تصریح کرد: ما نباید تیم‌مان را وارد حاشیه و چالش کنیم. نباید بعد از هر بازی همچون هفته‌های گذشته که باختیم در هنگام خروج تیم از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، به تیم استرس وارد کنیم. گاهی اوقات آنقدر بازیکنان دچار فشار بودند که توپ را از شش‌قدم می‌زدند به بالای دروازه! کمک و سعه صدر هواداران را خواهانیم. هواداران عزیز بدانند که ما ضعف‌ها را شناسایی کردیم، اما باید یکی دو بازی صبر کنیم تا انشاالله تغییر و تحولات لازم را برای ترمیم تیم انجام دهیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص اعلام حمایت و همراهی حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر معضلی برای استان مازندران شده، تأکید کرد: اول باید ببینیم ما یک امکانات حرفه‌ای می‌خواهیم یا آماتور؟ تیمی که در لیگ برتر حضور دارد باید امکانات حرفه‌ای داشته باشد، کل بازی‌های خانگی باید در زمین حرفه‌ای برگزار شود، در تمام شهر‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، دولت در اختیار آن‌ها استادیومی به‌صورت اختصاصی قرار داده که فقط بازی‌های آن‌ها در آنجا برگزار شود. چرا ما باید در زمینی بازی کنیم که هر روز مصدوم دهیم؟ الان ۵ بازیکن ما مصدوم هستند، این زمین عامل مصدومیت بچه‌ها و کیفیت تیم است. شما فکر نکنید مثلاً این زمین، تیم‌های حریف را زمین‌گیر می‌کند! در واقع تیم ما در این زمین زمین‌گیر می‌شود.

حدادیان ادامه داد: یک گله‌ای از مردم مازندران دارم که متأسفانه بین ما اتحاد وجود ندارد، بین شهر‌ها اختلاف است، چرا باید اینگونه باشد؟ چرا وقتی ما زمین چمن مناسب در قائم‌شهر نداریم، نباید بازی‌ها را در شهر‌های دیگر برگزار کنیم؟ چرا نباید بین شهر‌ها فاصله وجود داشته باشد، چرا در کنار هم نیستیم، چرا قائمشهر، ساری و بابل را از هم تفکیک می‌کنیم و یک مرز ایجاد می‌کنیم؟ چرا ما نباید یکپارچه باشیم؟ ما همه مازندرانی هستیم. اگر بخواهیم بازی را در یک شهر دیگر برگزار کنیم، می‌گویند تیم را برده در فلان شهر! نساجی مال مردم مازندران است با محوریت قائمشهر. آیا شهر قائمشهر و وطنی امکانات یک تیم لیگ برتری را دارد؟ آیا یک هتل مناسب دارد؟ مگر نساجی، نشاط اجتماعی برای قائمشهر به‌وجود نمی‌آورد؟ کجاست سخت‌افزار‌های این شهر؟ احداث پارک برای شهرداری هزینه ندارد؟ بخشی از هزینه‌ها را برای ایجاد زیرساخت‌های تیم نساجی انجام دهید. ما گفتیم باشگاه نساجی را تحویل ما دهید، هزینه نگهداری آن هر عددی است به عهده ما. در دوران کرونا که ورزشگاه خالی از تماشاگر بود، بهترین زمان برای تغییر چمن بود. قطعاً اعلام می‌کنم که ظرف چند روز آینده یک ورزشگاه جایگزین انتخاب می‎کنم تا معضل ورزشگاه وطنی مرتفع شود.

وی ابراز کرد: ما در حال هزینه و پیگیری برای جذب بازیکنان مهم و تاپ هستیم، اما آن‌ها حاضر نیستند به نساجی بیایند و در این زمین بازی کنند. واقعاً به‌دلیل این باخت ناراحتم، گلایه‌ام از بازیکنان است. قبل از بازی با ذوب‌آهن ۵ درصد از قراردادشان را پرداخت کردم. خودم در فرودگاه حاضر شدم و از آن‌ها خواهش کردم به‌خاطر من هم که شده این بازی را ببرند، گفتم اگر این بازی را بردید، ۵ درصد دیگر هم به شما پرداخت می‌کنم، ۵ درصد جریمه شما را هم می‌بخشم، ۵ درصد پاداش هم به شما می‌دهم. من ناراحتم، من زبان مردم مازندران در نساجی باید باشم.

او ادامه داد: انشاالله ۵ ـ ۶ بازیکن درجه یک، مجید جلالی وارد تیم می‌کند و مشکلاتی که در خطوط مختلف داریم، رفع می‌شود. خواهش می‌کنم که احترام تیم حفظ شود و تیم به حاشیه نرود، انشاالله مشکلات را برطرف می‌کنیم و این نوید را به مردم می‌دهم تیم در سال آینده باز هم در لیگ برتر حضور خواهد داشت و محل تمرینات ما هم به مازندران انتقال می‌یابد. نساجی افتخار مازندران است و ما نمی‌توانیم آن را از دست دهیم. نساجی باید در بند بند وجود مردم مازندران باشد تا در لیگ برتر آقایی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.