سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ بهمن ماه سال ۹۹؛

ایستگاه آخر کامیون حامل چوب قاچاق / کشف کپسول گاز قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانـی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: مامورین انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب در یکی از محور‌های جنگلی شهرستان آمل موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با ادارات ذیربط در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: ماموران انتظامی در پی شناسایی یک دستگاه کامیون حامل چوب‌های قاچاق، به اتفاق ماموران اداره مبارزه با قاچاق استان، عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی استان و همچنین عوامل محیط زیست شهرستان آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۵ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز قطع شده بود، خبر داد و گفت: چوب‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شدند.

سرهنگ رضوانـی با بیان اینکه خودروی توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی هدایت شد، افزود:چوب‌های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۸۰ کپسول گاز مایع قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر انتقال کپسول‌های گاز مایع از یکی از روستا‌ها به شهر ساری، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود:ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تلاش بی وقفه پس از شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق، آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی نیسان توقیف شده ۸۰ عدد کپسول گاز مایع بزرگ را در بازرسی از آن کشف و راننده آنرا دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی، افزود:کپسول‌های گاز کشف شده جزء سهمیه مناطق روستایی در ایام زمستان بوده که متهم قصد داشت با انتقال این محموله به شهرستان ساری، آن را در بازار آزاد به فروش برساند.

کامیون حامل مواد مخدر در سوادکوه شمالی توقیف شد

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدردر پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون در پوشش خودروی حامل مراسلات اداره پست، از استان تهران به سمت یکی از شهرستان‌های مازندران، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف یک کیلوگرم تریاک در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی خبر داد و گفت: در این عملیات راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.