سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با  دهه فجر اجرا می شود؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۹۴ طرح  گازرسانی در استان همدان

مدیر عامل  شرکت گاز استان همدان، از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی۹۴ طرح  گازرسانی در استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عبدالله فیاض مدیر عامل  شرکت گاز استان همدان،با بیان اینکه  ۹۴ طرح گازرسانی همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود افزود: ۸۹ طرح گازرسانی از مجموع این پروژه‌ها در توابع شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن و درگزین با اعتباری  بالغ  بر  ۲۱۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون  ریال،به بهره برداری می رسند.

او تصریح کرد برای بهره برداری از این طرح ها ۴۲ هزار و ۶۴۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

 مدیر عامل  شرکت گاز استان همدان ادامه داد: همچنین در دهه مبارک فجر امسال، عملیات اجرایی ۵ طرح گازرسانی به روستا‌ها در شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ و رزن با اعتباری  بالغ بر ۱۷ میلیارد ۴۹۸  میلیون  ریال،آغاز می شود که در اجرای این طرح ها  بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه گذاری اجرا و ۹۲ انشعاب نصب خواهد شد.

فیاض در پایان افزود: از ابتدای امسال تاکنون  ۱۶۴ کیلو مترشبکه تغذیه و توزیع گاز اجرا، ۳۰۲۹ انشعاب نصب، ۱۲ هزار و ۱۶۱ اشتراک پذیرش و گاز رسانی به ۲۲۹ واحد صنعتی و کشاورزی انجام شده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.