سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۳ مرکز مثبت زندگی در استان قزوین افتتاح می‌شود

۵۳ مرکز مثبت زندگی بهزیستی استان قزوین در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: با توجه به بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند ۴ ماده ۵۷ قانون احکام دائمی به منظور سازماندهی شبکه‌ای و ارائه خدمات بر پایه عدالت، ۵۳ واحد غیر دولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در قالب ۲۲ خدمت با محوریت مددکاری اجتماعی و در بستر فناوری و بهتر زیستن آحادجامعه دردهه مبارک فجر راه اندازی می‌شود.

وارثی، اهداف مهم ایجاد این مراکزرا تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، توزیع عادلانه، ارائه متمرکز، ارتقاءکیفیت خدمات، کاهش بهای تمام شده، کاهش زمان و مسافت مراجعه مددجو، پاسخگویی، دریافت خدمات سطح یک و افزایش رضایت مندی مردم بیان کرد.

مدیر کل بهزیستی گفت: توزیع جغرافیایی پرونده‌ها، تکریم ارباب رجوع بر اساس توجه به ارزش‌ها و فرهنگ‌های هر منطقه و دسترس پذیری آسان از دیگر اهداف این طرح است.

وارثی گفت: تامین نیروی انسانی شاغل در هریک از این مراکز بر اساس رشته‌های مرتبط با سازمان و با انجام مصاحبه صورت می‌گیرد و پرونده‌های اختصاص یافته به صاحب امتیاز هر مرکز ۴۵۰پرونده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.