سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئیس جمهور وارد آبادان شد

جهانگیری امروز، برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات استان خوزستان و پیگیری طرح‌های در دست اجرا به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به آبادان گفت:تامین بخش قابل توجهی کالا‌های اساسی در دوران جنگ اقتصادی از بندر امام خمینی و استان خوزستان انجام شده است که امروز حتما از این بندر استراتژیک بازدید خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور در سفر دو روزه خویش به خوزستان  علاوه بر افتتاح چندین طرح زیرساختی و خدماتی نظیر سالن مسافری فرودگاه آبادان و کارخانه تولید مواد شیمیایی (پرشین کلر)؛ در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحد‌های آسیب دیده از سیل در بندر امام خمینی (ره) شرکت خواهد کرد.

بازدید از فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، دیدار با نخبگان، هنرمندان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های مدنی و نیز حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اسحاق جهانگیری در این سفر است.

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیز رئیس سازمان محیط زیست و چند تن از معاونان وزرا همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.