سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نذری از جنس کتاب برای زندان های کرمانشاه

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت : پویش نذر کتاب برای کتابخانه‌های زندان‌های کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمید رضا پوریانی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام نیاز از سوی زندانیان به کتاب‌های به روز در کتابخانه‌های زندان، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و متوجه شدیم که کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها مربوط به سالیان گذشته است و شاید اکثر آن‌ها کتب تخصصی است.

او گفت : در این راستا پویش نذر کتاب در اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه راه اندازی شد که تاکنون مورد استقبال خوب شرکت کنندگان اعم از مردم، نویسندگان و ناشران قرار گرفته است.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه افزود: کتاب‌های مورد نیاز در زمینه دینی، داستانی، رمان، تاریخی و دفاع مقدس است که بسیار مورد توجه زندانیان قرار دارد.

پوریانی ادامه داد: شرکت کنندگان در این پویش می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به صورت حضوری به زندان دیزل آباد کرمانشاه یا به صورت غیر حضوری با هماهنگی با دفتر مدیریت زندان‌ها درب منزل تحویل مسئولین مربوطه قرار دهند.

او با اشاره به اینکه امکان کمک‌های نقدی فراهم شده است، افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۱۳۱۱۳ و شماره حساب ۰۱۰۳۹۶۲۵۵۴۰۰۶ به نام انجمن حمایت از زندانیان واریز کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.