سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معابر و خیابان‌های کرمانشاه لغزنده است

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر وضعیت اکثر معابر و خیابان‌های استان لغزنده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر وضعیت اکثر معابر و خیابان‌های استان لغزنده است.

او گفت : زمانی که سطح راه‌ها لغزنده است نسبت به زمانی که سطح راه‌ها خشک است شرایط رانندگی را برای رانندگان سخت‌تر می‌کند که رعایت سه فاکتور مهم برای داشتن رانندگی ایمن در سطح معابر الزامی است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه رعایت سرعت مطمئنه را در قالب یکی از فاکتور‌های مهم رانندگی در شرایط بارندگی عنوان کرد و افزود: رانندگی با سرعت مجاز مربوط به زمانی است که شرایط عادی و سطح معابر خشک باشد، ولی زمانی که سطح معابر رطوبت داشته باشد باید سرعت مجاز را کنار گذاشت و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه امر خطیر رانندگی قرار داد.

او با تاکید بر داشتن توجه به جلو در زمان بارندگی، ادامه داد: رعایت فاصله طولی راننده از دیگر فاکتور‌های مهم است که باید راننده با خودرو‌هایی که هم‌جهت با او رانندگی می‌کنند فاصله طولی را رعایت کند که اگر خودرو جلویی به هر دلیلی ترمز ناگهانی داشت زمان و مکان لازم را برای عکس‌العمل مفید داشته باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.