سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ویژه شبکه اترک در دهه فجر

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی از تدارک ویژه صدا و سیمای خراسان شمالی برای پخش گسترده برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مدیر کل صداوسیمای استان از پخش ۵۰ برنامه تولیدی و تامینی در دهه مبارک فجر از آنتن رسانه استانی خبر داد.

حمید قربانی جم گفت: این برنامه‌ها برای گروه‌های هدف خردسال، نوجوان، جوان، خانواده، نخبگان و عموم مردم تهیه شده و در این برنامه‌ها از کارآفرینان، ورزشکاران موفق و هنرمندان انقلابی تمام شهرستان‌های خراسان شمالی دعوت می‌شود.


بیشتر بخوانید 


حضور ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی برای معرفی خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شبکه اترک برای ایام الله دهه مبارک فجر است.

قربانی جم ایجاد شور و نشاط ملی، بازخوانی انقلاب، تبیین گفتمان انقلابی گری، گرامیداشت یاد سردار سلیمانی، نمایش جلوه‌های مردمی و نقش اقوام در شکل دهی و حمایت از انقلاب را از مهمترین محور‌های برنامه سازی در این ایام عنوان کرد.

ویژه برنامه خیابان انقلاب پلاک ۴۲، زنگ خدمت، مسابقات رادیویی و تلویزیونی، برنامه‌های میزگرد، مستند‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری، پویش چهل و دومین سالاگرد انقلاب اسلامی، ارتباط با بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین، تولید گزارش‌های خبری از دستاورد‌های نظام و انقلاب و پوشش رویداد‌های خبری در این ایام از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده شبکه اترک در دهه فجر است.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان، در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) که متقارن با جشن پیروزی انقلاب اسلامی است ویژه برنامه‌هایی تهیه شده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.