سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام آمریکایی: دولت بایدن از راهکار دو کشور درباره فلسطین حمایت می‌کند

ریچارد میلز از راهبرد دولت جدید بایدن در برخورد با قضیه فلسطین و حمایت از راهکار دو کشور مستقل خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحره، ریچارد میلز، سرپرست هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد، راهبرد دولت جدید بایدن در برخورد با قضیه فلسطین را حمایت از راه حل تشکیل دو کشور مستقل دانست.

ریچارد میلز در این باره گفت: در دولت جدید، سیاست آمریکا حمایت از تشکیل دو کشور مستقل است که پیش از این دو طرف بر سر آن به توافق رسیدند. حمایت از این طرح با این هدف است که اسرائیل بتواند در کنار کشور فلسطینی با آرامش و امنیت زندگی کند.

وی افزود: این دیدگاه بهترین ابزار برای تضمین آینده اسرائیل به عنوان یک کشور دموکراتیک و یهودی، در کنار حراست از چشم انداز‌های قانونی مردم فلسطین برای داشتن کشور مستقل است تا بتوانند با کرامت و امنیت زندگی کنند.

وی ادامه داد: همزمان به صورت شفاف می‌گویم آمریکا در دوران ریاست بایدن به حمایتش از اسرائیل ادامه خواهد داد، البته آمریکا به سیاست مدت دار خود که مخالفت با تدابیر یک جانبه و تدابیر دیگری که در محافل بین المللی و به صورت غیر عادلانه در خارج از اسرائیل اتخاذ می‌شود، ادامه خواهد داد. آمریکا همچنین تلاش خواهد کرد جایگاه اسرائیل را تقویت کند تا بتواند در سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین المللی دیگر حضور پویایی داشته باشد.

میلز ادامه داد: امیدوارم در این مسائل بتوانیم با کشور‌های عضو (عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد) همکاری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.