سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«پیک چهارم» کرونا در راه است

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: با ادامه وضع موجود و بی توجهی برخی شهروندان باید شاهد استارت «پیک چهارم» باشیم.

دکتر صالحی رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد:متاسفانه پس از اعلام وضعیت آبی بسیاری از مردم رعایت نکات بهداشتی مهم همچون زدن ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات را کنار گذاشته اند.

او ضمن ابراز تأسف از این تفکر اشتباه که کرونا تمام شده است افزود: اعلام وضعیت آبی برای رونق گرفتن کسب و کار‌ها و بازگشت به زندگی عادی آن هم با رعایت شیوه نامه بهداشتی بود نه اینکه فراموش شود.

او یادآور شد: بزرگترین مشکل ما در حال حاضر این تفکر است که کرونا تمام شده، اما یادمان نرود کرونا در کنار ما قرار داشته و هر لحظه ممکن است با جهشی خطرناکتر به جوامع حمله کند.

صالحی با انتقاد از اینکه چرا مراسم ختم و شادی با حضور مهمانان زیاد برگزار میشود؟ بیان کرد: با ادامه روند موجود بازگشت به وضعیت زرد و حتی وضعیت‌های وخیم‌تر و استارت پیکی جدید را شاهد خواهیم بود.

این مسئول اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی هرآنچه که در توان دارد را به میدان مبارزه با کرونا آورده و ما نمی‌توانیم در شرایط جدید بی توجهی مردم را توجیه کنیم.

او عنوان کرد: اگر یک مبتلای مثبت شناسایی می‌شود بلافاصله نیرو‌های دانشکده غربال اطرافیان این فرد را آغاز می‌کنند و تمامی این تلاش‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونای منحوس است.

صالحی اضافه کرد: ما برای شکست کرونا چاره‌ای جز رعایت شیوه‌ها یعنی زدن ماسک، پرهیز از حضور در مراسمات ختم و رعایت فاصله اجتماعی نداریم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.