سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور تهران-قم حادثه آفرید

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از مصدومیت ۷ نفر به دلیل واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران-قم خبر داد.

سرهنگ نوراله خادم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ساعت ۱۴:۱۵ ظهر امروز در پی وقوع یک فقره تصادف در محور تهران-قم منجر به واژگونی یک دستگاه اتوبوس (اسکانیا) باعث ایجاد سانحه شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند، افزود: اتوبوس حادثه دیده متعلق تعاونی ۱۵ ترابر بیتا بوده که از مبدا تهران به مقصد کاشان با ۱۷ سرنشین در حال حرکت بوده است.

به گفته رئیس پلیس راه تهران بزرگ علت وقوع حادثه در دست بررسی است و جزئیات آن پس از بررسی‌های فنی به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف ، جزئیات تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
اتوبوس با سرعت بالاي هشتاد كيلومتر = تابوت متحرك
فاطمه
۲۰:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
این اتوبوس دقیقا کنار اتوبوس ما این اتفاق براش افتاد و جلوی چشممون اول سمت راست جاده به دلیل نامعلومی دچار حادثه شد و گرد و خاک شدید همراه با تیکه های بدنه اتوبوس توی هوا سمت راست دیده میشد، بعد دقیقا جلوی اتوبوس ما با سرعت بالایی به سمت چپ منحرف شد و به بلوک های وسط اتوبان برخورد کرد و بعد از چرخیدن و مجددا منحرف شدن به سمت راست جاده چپ کرد، شیشه ماشین کلا خورد شده بود یا کنده شده بود و یک نفر که احتمالا شاگرد راننده بود از جلوی ماشین پرت شد بیرون که دیدم بلندشد وایساد. واقعا صحنه وحشتناکی بود و فقط خدا بهمون رحم کرد که فاصله کافی باهاش داشتیم و سرعت اتوبوس ما بالا نبود وگرنه ما هم بهش برخورد میکردیم. خدا کنه کسی صدمه جدی ندیده باشه